מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הלילה בחצות: המעמד המרטיט של סגולת הבן איש חי להסרת קפידות

בהכרעת גדולי הדור שליט"א: הלילה, ערב יום כיפור ניתן לבקש סליחה מנפטרים ומכל מי שפגענו בו בלי ידיעה והוא מעורר עלינו את מידת הדין ר"ל

הלילה בחצות: המעמד המרטיט של סגולת הבן איש חי להסרת קפידות
מעמד הסרת קפידות צילום: רינה של תורה

בעקבות הפניות הרבות ובהכרעת גדולי הדור שליט"א, מתקיימת הלילה סגולת הקודש, סגולה שהביא מרן ה'בן איש חי' זיע"א, להסרת קפידא ובקשת מחילה מנפטרים, ממי שלא זוכרים שפגענו בהם, ומכל אדם שכועס ומעורר דינים חס ושלום, דברים נוראיים הגורמים אסונות וכאב לאנשים רבים בלי ידיעה, כאשר די בפגיעה אחת במורה מהעבר, ליצנות ועלבון לבן כיתה או פגיעה בהורדת שידוך או סתם משפט שנאמר שלא במקום, בכדי חלילה להמיט אסון וכאב נורא על חייו של אדם כפי שהזהירו גדולי הקבלה וצידיקי הדורות שזו הסיבה המרכזית לאסונות ולקשיי השידוכים וההמתנה לילדים לא עלינו.

לחצו כאן והשתתפו במעמד הסרת הקפידות>>>

סגולת הקודש של מרן ה'בן איש חי' מביאה למחילתם השלמה של אותם מקפידים בין שהינם בחיים ואיננו זוכרים שפגענו בהם אך הם מקפידים, ובין אם הם אינם בין החיים,  כסגולה לפתוח מזלו של אדם לטובה – מכאב לשמחה.

הסגולה הזו תתקיים הלילה ליל ערב יום הכיפורים על ידי 'רינה של תורה'. המעמד המבהיל והפלאי הזה של 'סגולת בקשת המחילה' – נחשב ובצדק למעמד נורא ומחריד בו נאמרת נוסח התפילה כלי שמים וכלפי החיים איתנו, בתפילת רבים וגזירה שכל מי שיש לו עלינו קפידא ימחל ויסלח מחילה גמורה, מחילה שלמה ויסיר כל כעס והקפד חלילה.

הרגע הזה בליל ערב יום הכיפורים אחרי חצות, כשקהל ההמונים העומד ליד קברו של מרן החזון איש זועק בדמעות "מחול לך, מחול לך, מחול לך!" רגע רווי בכי והתרגשות ששינה את החיים לאלפים שזכו לאור גדול ולדף חדש של חיים ובריאות עם הסבר פשוט: סרה הקפידא, סר הקטרוג, יש סליחה ויש מחילה!!

הלילה - ליל ערב יום הכיפורים, יעלו המוני לומדי רינה של תורה בראשות מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א ויעשו את התיקון של מאורי הקבלה, כן. זו ההזדמנות שלי ושלך, להכנס נקיים ליום הכיפורים ולפתוח דף חדש, בלי צער, בלי עגמת נפש, בלי ייסורים ובלי בעיות.

המעמד המדהים הזה כבר הושיע המוני יהודים שמעידים בדמעות, כי ה'סליחה' הזו לא רק ניקתה משקעי עבר ופצעים מעיקים רווי עצב וכאב, אלא בעיקר פתחה בפניהם שער חדש של ישועה ומזל טוב ובשורות טובות. ככה זה כשהתפילה מתקבלת באור חדש והשנה הופכת בס"ד למתוקה באמת. ככה נכנסים ליום הכיפורים. נקיים וטהורים לשנה נקייה מלאה בטוב.

לחצו כאן והשתתפו במעמד הסרת הקפידות>>>

 

רינה של תורה הסרת קפידות

art

 צבע אדום