מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 20°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 20°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווח חי: אחרי 12 שעות של שקט: 40 שיגורים מלבנון

אזעקות נשמעו בקרית שמונה ובשורה של יישובים בגליל, אחרי 12 שעות של שקט

  • כתבי בחדרי חרדים | עדכון אחרון ב- 11:59

הותר לפרסום: השב״כ והמשטרה סיכלו בחסדי שמים פיגוע תופת בקניון עזריאלי בת"א

הותר לפרסום: השב״כ והמשטרה סיכלו פיגוע תופת בקניון עזריאלי בת"א שתוכנן ע"י 5 תושבי טייבה שהקימו תשתית טרור המזוהה עם דעא"ש. כתב אישום יוגש נגדם בימים הקרובים בהתאם לממצאי החקירה

דו"צ: הופל כלי טיס בלתי מאויש שחצה משטח רצועת עזה

לפני זמן קצר הופל כלי טיס בלתי מאויש שחצה משטח רצועת עזה לשטח ישראל. הכלי היה במעקב על ידי מערכות ההגנה האווירית. אין נפגעים ולא נגרם נזק, לא הופעלה התרעה על פי מדיניות.

אזעקות נוספות במטולה קריית שמונה והאזור

אזעקות בקריית שמונה והסביבה

שגריר האיחוד האירופי גינה את התקפות חיזבאללה והפיגוע בחדרה

שגריר האיחוד האירופי בישראל דימיטר טזאנצ'ב גינה בחריפות את התקפות הרקטות של חיזבאללה על שטח ישראל והפיגוע בחדרה: "עוד יום נורא של אלימות שיש לגנותו בחריפות: רקטות חיזבאללה שנורו לעבר ישראל הורגות 2 בקריית שמונה ופצעו רבים בחיפה. פיגוע דקירה עם מספר פצועים בחדרה. תנחומיי למשפחות השכולות ואיחולי החלמה מהירה לפצועים".

גורם ישראלי ל-CNN: הקבינט הביטחוני יתכנס היום כדי להצביע על התגובה הישראלית למתקפת הטילים האיראנית

ההתרעות שהופעלו במרחב הגליל העליון: זוהו כ-40 שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו, זוהו נפילות

מפקד פיקוד העורף בצפון: "ככל שהעורף יידע להיות יציב וחזק - זה מייצר לחץ הרבה יותר גדול על חיזבאללה"

מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, ביקר אתמול (ד׳) בערים ורשויות מקומיות בצפון, ביניהן דיר אל אסד, כרמיאל וטבריה. במסגרת הביקור, נפגש האלוף עם ראשי הרשויות ונציגיהם, ושם דגש על שיתוף הפעולה ההדוק בין פיקוד העורף למרחב האזרחי. 

מפקד פיקוד העורף בצפון צילום: דו"צ

במהלך המפגשים, דנו בתמונת המצב העדכנית וההיערכות להמשך, במטרה לחזק את רמת המוכנות של התושבים להתמודדות עם מצבי חירום שונים, תוך התמקדות באתגרים הנובעים מהתפתחות המערכה בגזרה הצפונית.

מדבריו של מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא: ״אני חושב שככל שהעורף יידע להיות יציב וחזק, ועם מינימום נפגעים, זה מאוד מאוד מהותי. בסוף שהדרג המדיני ייתן את החופש פעולה הזה, זה פעם אחת, ופעם שניה בעיניי ברמה האסטרטגית זה מייצר לחץ הרבה יותר גדול על חיזבאללה. כשחיזבאללה רואה שהעורף הישראלי חי, והרעיון הזה של קורי עכביש קורס לגמרי, ושהוא רואה שכל הזמן לוקחים לו עוד ועוד הישגים. אני חושב שבתוך זה, כל מה שקשור להסברה, שאתם עושים באמת מעולה, ההסברה המקומית שלכם, ובסוף לראות שבאמת מתנהגים כמו שצריך, מעבר לזה שזה מציל חיים וזה באמת משמר את הההתנהגות של האוכלוסיה״.
 

אחרי 12 שעות ללא אזעקות: מטחים לקרית שמונה ויישובים רבים בגליל

העיתון א-נהאר הלבנוני מפי מקורות יודעי דבר: מספר גדול מדרגי הביניים בחזבאללה, עזבו בימים האחרונים את לבנון לטהראן או בגדאד

חושש מהתגובה הישראלית? שר החוץ של איראן עבאס עראקצ'י: "מוכנים לכל תרחיש, למרות שאיננו מעוניינים לא במלחמה ולא בהסלמה"

צה"ל חיסל שני מפקדים בחיזבאללה

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו וחיסלו בהכוונת חטיבת האש 7338, את מפקד מרחב חולא בארגון הטרור חיזבאללה, המחבל אחמד מצטפא אלחאג׳ עלי, אשר היה אחראי על מאות שיגורי תלול-מסלול ונ"ט לעבר מרחב קריית שמונה. 

בתקיפה נוספת, חוסל מפקד מערך הנ"ט במרחב מיס אל ג'בל, המחבל מוחמד עלי חמאדן, שהיה אחראי על מתווי נ"ט רבים לעבר יישובי הצפון.

מלחמת חרבות ברזל עדכונים שוטפים

 צבע אדום