מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 20°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 20°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חוסלו שני מפקדים בחיזבאללה שאחראים לירי לעבר קריית שמונה

יום לאחר ששני תושבי קריית שמונה נהרגו מפגיעת רקטה: צה"ל חיסל שני מפקדים בחיזבאללה שהיו אחראים לירי הרקטות והנ"ט לעבר מרחב קריית שמונה

חוסלו שני מפקדים בחיזבאללה שאחראים לירי לעבר קריית שמונה
תקיפה בלבנון. ארכיון צילום: רשתות ערביות

מטוסי קרב של חיל האוויר, תקפו וחיסלו בהכוונת חטיבת האש 7338, את מפקד מרחב חולא בארגון הטרור חיזבאללה, המחבל אחמד מצטפא אלחאג׳ עלי, אשר היה אחראי על מאות שיגורי תלול-מסלול (טילים ורקטות) ונ"ט לעבר מרחב קריית שמונה. רק אתמול (רביעי) נהרגו שני תושבי קריית שמונה, רויטל יהודי ודביר שרביט הי"ד, במטח לעבר העיר. 

בתקיפה נוספת, חוסל מפקד מערך הנ"ט במרחב מיס אל ג'בל, המחבל מוחמד עלי חמאדן, שהיה אחראי על מתווי נ"ט רבים לעבר יישובי הצפון.

אתמול (רביעי) ובמהלך הלילה, מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין, תקפו מחסני אמצעי לחימה במרחב ביירות ומחסני אמצעי לחימה ותשתיות צבאיות נוספות בדרום לבנון.

טרם התקיפות במרחב ביירות ננקטו צעדים רבים כדי לצמצם את הסיכוי בפגיעה בבלתי מעורבים הכוללים אזהרות מקדימות לאוכלוסייה באזור.

בצבא מדגישים כי ארגון הטרור חיזבאללה ממקם את אמצעי הלחימה שלו מתחת לבנייני מגורים, בתי ספר, מסגדים ואוניברסיטאות בלב העיר ביירות ומסכן את האוכלוסייה באזור.

מבצע חיצי הצפון מלחמת חרבות ברזל צה"ל חיזבאללה

art

 צבע אדום