מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 24°c
חיפה 25°c
ירושלים 20°c
בית שמש 24°c
בני ברק 36°c
אשדוד 24°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 24°c
חיפה 25°c
ירושלים 20°c
בית שמש 24°c
בני ברק 36°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ביידן: "תומך בזכות של ישראל להגן על עצמה מפני איראן"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן קיים מפגש עם תומכים יהודים, וציין בפניהם כי הממשל האמריקני תומך לחלוטין בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני איראן. ביידן הדגיש: "הממשל שלי ממשיך את מאמציו לשחרר את החטופים"

ביידן: "תומך בזכות של ישראל להגן על עצמה מפני איראן"
הנשיא ביידן צילום: הבית הלבן

נשיא ארה"ב שוחח עם תומכים יהודים במפלגה הדמוקרטית לאחר שיחת הטלפון אמש עם ראש הממשלה נתניהו, והבהיר: "ארה"ב תומכת לחלוטין בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני איראן ושליחיה".

ביידן סיפר על שיחתו עם ראש הממשלה: "הבעתי בפני נתניהו את תנחומיי ביום השנה העגום הזה. אשתי ג'יל ואני, וגם קמלה ודאג, התאבלנו יחד איתכם במשך כל השנה הזו - כולל לאחר הוצאתם להורג של ששת החטופים".

ביידן ציין: "הממשל שלי ממשיך את מאמציו לשחרר את החטופים הנותרים, בדיוק כמו שכבר שחררנו כמה מהם. לא ננוח עד שכולם ישובו הביתה". 

עוד אמר: "אנחנו עושים כל שביכולתינו כדי להקל על סבלם של כל האנשים שסובלים במלחמה שחמאס התחיל. אני גם רוצה שתדעו שאני רואה אתכם, אני שומע אתכם ורואה את הכאב שלכם מההתפרצות הפרועה של האנטישמיות באמריקה ובעולם". 

"זה מתועב, אנחנו מקווים שלמדנו את הלקח מדור הורינו. אנחנו חייבים לקום, חייבים לקרוא לזה בשם. זה חייב להיעצר. צריך לכבד ולהגן על זכות הביטחון ועל המחאה, אבל אין מקום, אני מדגיש - אין מקום לאנטישמיות, לשיח שנאה, לאיומים ולאלימות נגד יהודים או נגד מישהו אחר", ציין הנשיא.

הנשיא ביידן מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה איראן ראש הממשלה נתניהו

art

 צבע אדום