מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אשת החינוך מנצרת שוחררה ממעצר - סימני השאלה עדיין באוויר

עם מיצוי פעולות החקירה שביצוען נדרש בתוך הליך המעצר, הוחלט לפני זמן קצר, על ידי קצין משטרה, לשחרר את החשודה ממעצר בתנאים מגבילים | הביקורת על המעצר התמוה

אשת החינוך מנצרת שוחררה ממעצר - סימני השאלה עדיין באוויר
אזיקים, אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

המשטרה עדכנה הערב (רביעי) על שחרורה ממעצר של אנתסאר חג'אזי, אשת החינוך מהעיר טמרה שהעלתה סרטון ריקודים לצד כיתוב תאריך יום הטבח, כאשר ברקע מתנגן שיר ובתוכו המילים "another good time".

עם מיצוי פעולות החקירה שביצוען נדרש בתוך הליך המעצר, הוחלט לפני זמן קצר, על ידי קצין משטרה, לשחרר את החשודה ממעצר בתנאים מגבילים. 

החקירה בעניינה נמשכת להשלמת פעולות חקירה נוספות, שבסיומן יועברו כלל חומרי החקירה ליחידת התביעות.

כזכור, המשטרה עצרה השבוע את החשודה להתנהגות שעלולה להפר את שלום הציבור, לאחר שעלה חשד כי הסרטון שפרסמה מביע תמיכה בטבח הנפשע.

לאחר המעצר ספגה המשטרה ביקורת ציבורית חריפה. על אף שהמורה נעצרה כאסירה ביטחונית עם פלנלית שכיסתה את עיניה, בפעילותה ברשתות החברתיות עד כה היא לא הביעה תמיכה בארגוני הטרור, ובעיקר מעלה תכנים חינוכיים על בעלי חיים. בחודש נובמבר היא אף העלתה סרטון ארוך לזכר יונת אור שנרצחה בבארי, עם השיר "אצלנו בגן" שנכתב במהלך צוק איתן.

ככל הנראה, הסרטון שבגינו נעצרה פורסם מחדש באמצעות פיצ'ר "ביום הזה" בטיקטוק, וצולם בבוקר 7 באוקטובר 2023 - לא ברור באיזו שעה. בפוסט עצמו שבגללו נעצרה, מלבד התאריך, לא הייתה התייחסות כלשהי לטבח, ולא התפארות במעשי חמאס. בעבר פרסמה פוסטים דומים של ריקודים, שבהם כיתוב דומה של "ביום הזה" עם תאריכים אחרים.

נצרת משטרת ישראל הסתה לטרור

art

 צבע אדום