מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

היועמ"שית דחתה את בקשת נתניהו לשיפוצים בקיסריה

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה דחתה את בקשת משפחת נתניהו לתיקון נזקי איטום ונזילות במעון הפרטי בקיסריה. לטענתה, מדובר ב"השבחת נכס"

היועמ"שית דחתה את בקשת נתניהו לשיפוצים בקיסריה
בנימין נתניהו צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה דחתה את הבקשה של משפחת נתניהו לתיקון נזקי איטום ונזילות במעון בקיסריה, כך דווח ב"כאן 11" הערב. 

הבקשה של משפחת נתניהו מוערכת בכמאות אלפי שקלים. לטענת היועצת המשפטית בהרב מיארה, מדובר ב"השבחת נכס" ולפיכך לא הסכימה לשיפוץ. הבקשה של נתניהו הוגשה בקיץ האחרון. 

בדוח מיוחד של של מבקר המדינה שפורסם בחודש אפריל נכתב בין היתר: "הבינוי והמיגון של מעונות ראשי הממשלה מבטאים חוסר יעילות ובזבוז כספי ציבור. מדובר בהתנהלות שערורייתית. אין דרך להסביר כיצד אומת הסטארטאפ לא מצליחה להקים מעון לראש ממשלת ישראל במשך עשור שלם ואף שיפוץ המעון בבלפור נגרר שנים ארוכות".

ביחס לראש הממשלה נתניהו ציין המבקר: "גם בעת המלחמה, לא קיבלתי הסבר מדוע מוציאים עוד ועוד מיליוני שקלים על מיגון מעונותיו הפרטיים, זאת בשעה שהמעון ברחוב עזה כלל אינו מותאם לאיומי מלחמה ומשכך בשבועות הראשונים של המלחמה ראש הממשלה לא התגורר בו.

משרד ראש הממשלה אף לא סיפק הסבר מדוע במקום לבזבז עשרות מיליונים שיורדים לטמיון על שיפוץ מעונות פרטיים המשרד לא רכש דירה חלופית בירושלים שתהיה בבעלות המדינה ובה יושקעו כספי הציבור והיא תעמוד לרשות כל ראשי הממשלה".

ראש הממשלה נתניהו קיסריה היועמ"שית

art

 צבע אדום