מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ז' תשרי התשפ"ה | 09.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מאות תשתיות הושמדו ומחבלים חוסלו: כך נראית הפעילות בדרום לבנון

בפעילות עד כה חיסלו כוחות אוגדה 36 מחבלים רבים, השמידו תוואים תת-קרקעיים, למעלה מ-500 תשתיות אויב מבצעיות ומתחמי לחימה בהם אותרו והושמדו מחסני ואמצעי לחימה

מאות תשתיות הושמדו ומחבלים חוסלו: כך נראית הפעילות בדרום לבנון
כוחות צה"ל בלבנון צילום: דובר צה"ל

כוחות אוגדה 36, בהם צוותי הקרב של חטיבת גולני, עציוני, חטיבה 188 וחטיבת האש 282 נלחמים בשיתוף פעולה עם יחידת עוקץ, יהל״ם ויחידות נוספות בדרום לבנון.

במסגרת הפעילות הכוחות פגעו במטרות צבאיות מרכזיות של האויב בדרום לבנון. בפעילות עד כה חיסלו כוחות האוגדה מחבלים רבים, השמידו תוואים תת-קרקעיים, למעלה מ-500 תשתיות אויב מבצעיות ומתחמי לחימה בהם אותרו והושמדו מחסני ואמצעי לחימה.

כוחות צוות הקרב של חטיבת גולני חיסלו את מפקד מרחב ׳מארון א-ראס׳ ופגעו ביכולות השיגור והפשיטה של האויב, פעילות הכוחות במרחב דוחקת את כוחות רדואן מקו המגע.

לוחמי צוות הקרב החטיבתי של 'עוצבת הברק' (188) השמידו את מפקדת מרחב ׳יארון׳ אשר שימשה מטה מרכזי לפעולות טרור נגד מדינת ישראל של מחבלי ארגון הטרור חיזבאללה במרחב.

כוחות צוות הקרב של חטיבת ׳עציוני׳ (6) השמידו עשרות תשתיות תת-קרקעיות ופשטו על שמורות טבע במסווה של הארגון ״ירוק ללא גבולות״ אשר שימשה כמפקדת חיזבאללה.

מכלולי האש החטיבתיים וחטיבת האש 282 מספקים אש לכוחות המתמרנים בשטח לבנון ובשיתוף פעולה צמוד עם חיל האוויר הושמדו עשרות תשתיות ומשגרים של חיזבאללה במרחב התמרון.

מבצע חיצי הצפון מלחמת חרבות ברזל צה"ל לבנון

art

 צבע אדום