מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
ז' תשרי התשפ"ה | 09.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 26°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

כך תזכו שגדולי הדור יעתירו עליכם בכל נדרי ובתפילת נעילה

כמנהגם של גדולי ישראל, כולנו מעבירים את דמי פדיון כפרות לצדקה המהודרת ביותר, של 'ועד הרבנים' • את הרגעים הכי נעלים של היום הקדוש, גם בתפילת כל נדרי וגם בעת נעילת שערי שמיים, רגע לפני החתימה, יקדישו גדולי ישראל שליט"א לתפילה עבורכם, התורמים ל'ועד הרבנים'

כך תזכו שגדולי הדור יעתירו עליכם בכל נדרי ובתפילת נעילה
תורמים לועד הרבנים צילום: ועד הרבנים

כולנו עושים כפרות בימים אלו, כמנהג ישראל תורה. אם על תרנגול, אם על כסף או על דג, אבל אסור לנו לשכוח את העיקר. להעביר את דמי פדיון הכפרות לעניים – שלא מקבלים בימינו את התרנגול עצמו לאכילה.

גדולי ישראל מקפידים מידי שנה להעביר את דמי פדיון כפרות לצדקה המהודרת ביותר, עבור 'ועד הרבנים'. כולנו לומדים מגדולי הדור שליט"א, ומעבירים אף אנחנו את פדיון הכפרות ל'ועד הרבנים'. ורבנן שליט"א, אדמו"רים רבנים וראשי ישיבות, יעתירו על כל התורמים ברגעים הנעלים של יום הכיפורים.

תורמים 'פדיון כפרות' ושולחים את השמות לתפילת גדולי ישראל ביום הקדוש>>

העלייה העצומה במספר הנזקקים, עמלי התורה שהפכו לעניים מרודים של ממש, משפחות של אלמנות ויתומים, חולים ואומללים, הביא את גדולי הדור, ורבנן שליט"א, להודיע כי הם מקדישים את הזמן הכי נעלה של השנה לתפילה עבורנו, התורמים של 'ועד הרבנים', הצדקה המהודרת של הדור.

כך, גם בעת כניסת היום הקדוש, בזמן תפילת כל נדרי – וגם לעת ינטו צללי ערב בזמן תפילת נעילה, הם יתפללו על כל התורמים לצדקה המהודרת של 'ועד הרבנים' האם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לא להיות שם?

ראש הישיבה, גאון ישראל הגר"ד לנדו שליט"א; ראש הישיבה הגרמ"ה הירש שליט"א; כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א; האדמו"ר מויזניץ שליט"א; ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי שליט"א; ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן שליט"א; הגאון האדיר הגר"מ גרוס שליט"א; הפוסק הגר"י זילברשטיין שליט"א; כ"ק האדמו"ר מסלונים שליט"א; כ"ק האדמו"ר מבאיאן שליט"א; כ"ק האדמו"ר מראחמיסטריווקא שליט"א; הגה"צ הגרי"מ שכטר שליט"א; ראש הישיבה הגר"ר אלבז שליט"א; הגר"א נבנצאל שליט"א; כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א; כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א; ראש הישיבה הגר"ד כהן שליט"א; כ"ק האדמו"ר מדושינסקיא שליט"א; כ"ק האדמו"ר מפינסק קרלין שליט"א; כ"ק האדמו"ר מטשערנאביל שליט"א; הגרמ"צ ברלין שליט"א; הגר"ח פיינשטיין שליט"א; הגר"ש שטינמן שליט"א; כ"ק האדמו"ר מזוועהיל שליט"א; כ"ק האדמו"ר מאלכסנדר שליט"א; כ"ק האדמו"ר ממודזיץ שליט"א; כ"ק האדמו"ר מדאראג שליט"א; כ"ק האדמו"ר מנדבורנה שליט"א; כ"ק האדמו"ר מסערט ויזניץ שליט"א; כ"ק האדמו"ר מלעלוב שליט"א; כ"ק האדמו"ר מביאלא שליט"א; כ"ק האדמו"ר משבט הלוי שליט"א; כ"ק האדמו"ר מערלוי שליט"א; ראש הישיבה הגר"מ זילבר שליט"א; הגרמ"י שלזינגר שליט"א; הגר"ע אויערבאך שליט"א; הגר"י הלל שליט"א; הגרש"י זעפרני שליט"א; המשגיח הגר"ב פינקל שליט"א; ראש הישיבה הגר"י אזרחי שליט"א; הגר"מ צדקה שליט"א; הגר"י עדס שליט"א; הדיין הגר"נ נוסבוים שליט"א.

כולם כאחד, גדולי ישראל שליט"א מכל החוגים והעדות, יקדישו את הזמן הכי יקר ונעלה של השנה כדי להעתיר על התורמים ל'ועד הרבנים'. כאשר כולנו מקווים כי השנה שהתחילה זה עתה תהיה טובה יותר מקודמתה, אנחנו חייבים להיות שם. לוודאות שאנחנו נחתמים לשנה טובה ומתוקה, עם כל המצטרך לנו, בגשמיות וברוחניות.

תורמים 'פדיון כפרות' ושולחים את השמות לתפילת גדולי ישראל ביום הקדוש>>
 

 

ועד הרבנים כפרות כל נדרי

art

 צבע אדום