מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 26°c
אשדוד 24°c
ז' תשרי התשפ"ה | 09.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 26°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מח"ש לא תעמיד לדין את השוטרים שירו למוות בעדי אוחנה ז"ל ב-7 באוקטובר

אוחנה נחשד כמחבל ונורה למוות. לפי ההחלטה, עילת הסגירה היא ש"נסיבות העניין בכללותן אינן מצדיקות העמדה לדין". מחומרי החקירה עולה שלפחות 11 שוטרים היו מעורבים בירי

מח"ש לא תעמיד לדין את השוטרים שירו למוות בעדי אוחנה ז"ל ב-7 באוקטובר
הכניסה למשרדי מח"ש צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

מח"ש החליטה לסגור את תיק החקירה נגד השוטרים שירו למוות ב-7 באוקטובר בעדי אוחנה ז"ל, עובד חברת החשמל שנחשד כמחבל בתקרית טראגית שהתרחשה באותו יום מר, על רקע הדריכות הרבה של השוטרים ושל אוחנה. כך פרסם לירן תמרי בווינט.

לפי ההחלטה, עילת הסגירה היא ש"נסיבות העניין בכללותן אינן מצדיקות העמדה לדין". מחומרי החקירה עולה שלפחות 11 שוטרים היו מעורבים בירי.

כזכור, בשבעה באוקטובר בשעה 21:20 בערב יצא עדי ממשמרת בעבודתו בתחנת הכוח "רוטנברג" באשקלון בחזרה לביתו במושב מבקיעים. בכביש המוביל מתחנת הכוח לאזור התעשייה הדרומי של אשקלון הוקם מחסום של מג״ב, והעומדים במחסום סימנו לו לעצור באמצעות פנס. עדי לא זיהה שמדובר בשוטרים וחשב שאלו מחבלים. הוא ניסה לבצע פניית פרסה, אך רכבו התחפר בחול. השוטרים שעמדו במחסום סברו בטעות כי הוא מחבל וירו בו למוות. אוחנה ז"ל היה בן 43 במותו.

באדיבות המשפחה
עדי אוחנה ז"ל | באדיבות המשפחה

הוא הובא למנוחות בבית העלמין באשקלון. הותיר אחריו בת, הורים, שלושה אחים ושתי אחיות. בשל הרקע לתקרית שהובילה למותו, השבעה באוקטובר, הוא הוכר כנפגע פעולת איבה.

השבעה באוקטובר המחלקה לחקירת שוטרים

art

 צבע אדום