מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 26°c
אשדוד 24°c
ז' תשרי התשפ"ה | 09.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 26°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

יצירות אמנות נזרקה בטעות לפח האשפה על ידי עובד המוזיאון

במוזיאון בעיר ליסה שבהולנד הוצב מיצג שהורכב משתי פחיות, עובד תחזוקה סבר כי מדובר באשפה והשליך אותה לפח. יצירות אמנות מושארות לעתים קרובות במקומות יוצאי דופן. "אנחנו מנסים להפתיע את המבקרים כל הזמן" נמסר מהמוזיאון

יצירות אמנות נזרקה בטעות לפח האשפה על ידי עובד המוזיאון
אילוסטרציה צילום: unsplash

עובד תחזוקה במוזיאון בעיר ליסה בהולנד, השליך לפח אשפה יצירה של אמן צרפתי שהורכבה משתי פחיות משקה, לאחר שסבר בטעות שמדובר באשפה שהושארה בתוך תחומי המוזיאון.

האירוע התרחש במערב הולנד. במוזיאון הוצגה יצירה של האמן אלכסנדר לאבה בשם "כל הזמנים הטובים שבילינו יחד". העובד ראה שתי פחיות בירה עם חריצים ולכן זרק את היצירה. אולם בפועל, מדובר ביצירה הצבועה באופן קפדני בצבאי אקריליק. זאת יצירה ש"נדרש זמן רב ומאמץ על מנת ליצור אותה".

הטעות התגלתה כשאוצרת המוזיאון גילתה שהיצירה חסרה ומצאה אותה בתוך פח האשפה רגע לפני פינויו. במוזיאון מעריכים כי עובד התחזוקה התבלבל כיוון שהיצירה הוצבה על הרצפה. כעת היא תוצב במקום אחר על מנת למנוע בלבול שכזה בעתיד.

דובר המוזיאון בליסה, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי יצירות אמנות מושארות לעתים קרובות במקומות יוצאי דופן "אנחנו מנסים להפתיע את המבקר כל הזמן", אמר.

המוזיאון הדגיש כי "אין רגשות קשים" כלפי העובד, שזה עתה התחיל לעבוד במוזיאון. "הוא פשוט עשה את העבודה שלו" נמסר.

הולנד אומנות

art

 צבע אדום