מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
ו' תשרי התשפ"ה | 08.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דנון חנוך את התערוכה באו"ם לזכר טבח ה-7.10: "חיים שלמים נגדעו"

השגריר דני דנון חנך תערוכה באו"ם לזכר טבח ה-7.10 יחד עם שגרירת ארה"ב לאו"ם. דנון אמר: "ב-7.10 משפחות רבות כל כך התפרקו, חיים שלמים נגדעו. נמשיך להציג בפני העולם את הרוע שהכריח את ישראל לצאת למלחמה הצודקת על בטחונה ועל קיומה"

דנון חנוך את התערוכה באו"ם לזכר טבח ה-7.10: "חיים שלמים נגדעו"
דני דנון באו"ם צילום: UN Photo

שגריר ישראל לאו"ם דני דנון פתח את אירועי הזיכרון לטבח ה-7.10 באו"ם יחד עם שגרירת ארה"ב לאו"ם לינדה תומס גרינפילד בהשקת התערוכה "חיבוק אחרון" באו"ם בשיתוף עם המועצה הציונית המספרת את סיפורם של 25 נרצחות ונרצחי 7.10 דרך עיניהן של אמהותיהם. 

באירוע הפתיחה השתתפו יוצרת התערוכה האמנית והצלמת יפעת פאר וסיגל שטיינר מנצורי ששכלה את שתי בנותיה נורל ורויה במסיבת הנובה וסיפורה מוצג בתערוכה. 

השגריר דני דנון אמר: "ב-7.10 משפחות רבות כל כך התפרקו, חיים שלמים נגדעו. מחבלי החמאס רצחו בדם קר נערות, ילדים, נשים וגברים שבילו בפסטיבל מוסיקה ואזרחים ששהו עם משפחתם בביתם. אנו נמשיך להציג בפני העולם את הרוע שהביא את ישראל לצאת למלחמה הצודקת על בטחונה ועל קיומה".

עוד הוסיף: "אני מודה להסתדרות הציונית על שיתוף הפעולה החשוב בהבאת התערוכה לאו"ם. התערוכה תוצג למשך שבוע שבו כל מי שיגיע לאו"ם יוכל להתבונן בעיניהן של האמהות ששכלו את ילדיהן במהלך הטבח הנורא."

דני דנון מלחמת חרבות ברזל ה-7 באוקטובר האו"ם

art

 צבע אדום