מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
ו' תשרי התשפ"ה | 08.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

השוטרים נדהמו: כיצד מצאה את דרכה החולצה הייחודית אל השב"ח?

מפתיע: בפעילות בלשי מחוז ירושלים אמש, אותרו 3 שוהים בלתי חוקיים באתר בנייה בשכונה החרדית שבמרכז ירושלים. על חולצתו של אחד החשודים, התנוססה תמונתו של חלל צה"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה

השוטרים נדהמו: כיצד מצאה את דרכה החולצה הייחודית אל השב"ח?
החולצה המפתיעה צילום: דוברות המשטרה

משטרת מחוז ירושלים ממשיכה בפעילותה לאיתורם של מסתננים שוהים בלתי חוקיים הנמצאים בשטח מדינת ישראל, כחלק מהמאמץ המבצעי השוטף בתחומי הפשיעה והטרור, במטרה להגביר את ביטחון הציבור, דאגה לשלומו והגנה על רכושו.

כך היום בצהריים, בפעילות בלשי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, הגיעו הבלשים אל אתר בנייה בשכונת מאה שערים. במהלך כניסתם אל האתר, ניסה אחד החשודים להימלט מפניהם של כוחות המשטרה. לבסוף הצליחו הבלשים לתפוס אותו והוא נעצר. 

בד בבד, אותרו במקום 2 חשודים נוספים שנעצרו אף הם. השלושה, תושבי יו"ש בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה נכלאו, ובכוונת המשטרה יחד עם גורמי יחידת התביעות להגיש נגדם כתב אישום.

את עיניהם של בלשי המשטרה, לכדה חולצתו הייחודית של אחד השב"חים. מדובר בחולצה עליה כיתוב- ׳קריעת ים סוף 2010׳, מִשְׂחֶה לזיכרו של חלל צה"ל רס"ל במיל׳ עידן קובי ז"ל, שנפל יחד עם שמונה לוחמים נוספים במהלך מלחמת לבנון השניה בחודש אוגוסט 2006 מפגיעת טיל נ"ט שירו מחבלי החיזבאללה לעבר מבנה בו שהו. לא ברור כיצד הגיעה אותה חולצה אל החשוד.

 

משטרת ישראל שוהים בלתי חוקיים מאה שערים

art

 צבע אדום