מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
ו' תשרי התשפ"ה | 08.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דריכות לקראת מעמד תפילת מאות האלמנות במערת המכפלה

מעמד התפילה המתקיים לבקשת רבותינו מרנן ורבנן זצוק"ל ויבדלחט"א, יתקיים אי"ה ביום רביעי הבעל"ט כאשר מאות אלמנות, נשות חיל המתמודדות בגבורה עם 'ניסיון עקדה' פרטי משלהן, מתכנסות יחדיו למעמד בכייה וזעקה על קברי אבות במערת המכפלה • בתוך כך, המונים מכל החוגים נענים לקריאת גדולי ישראל לטובת המגבית השנתית של 'זה לזה'

דריכות לקראת מעמד תפילת מאות האלמנות במערת המכפלה
מערת המכפלה צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

התרגשות והתרוממות לבקוע שערי רחמים וחסד, לקראת עת תפילת מאות גיבורות כח – אלמנות המתמודדות בגבורה, שיעמדו ביום רביעי הקרוב, ז' בתשרי, בתפילה ודמעה מתגלגלת על קברי אבות במערת המכפלה, מעמד כביר המתקיים מידי שנה במסורת של למעלה מעשרים שנה, ואשר עליו התבטא מרן רבנו שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל כי תפילה זו עולה לפני כסא הכבוד והיא ראשונה במעלה.

לחצו כאן וקחו חלק בתפילה המסוגלת>>>

יח"צ
תפילת זה לזה | יח"צ

ביוזמת אביהם וליבם של יתומים הארגון הקדוש 'זה לזה', תגענה האלמנות אל מערת המכפלה במערך היסעים מהערים ירושלים, בני ברק, בית שמש וביתר עילית, למעמד תפילה והתעוררות כביר שעיקרו תחינה ובקשה בדמעת הלב על המוני ישראל המאמצים את ידיהם ברוח נדיבה, ומחזיקים ומאמצים ידי ילדיהן היתומים, שיזכו כולם לשנת חיים ושלום.

ברגעי השיא של המעמד תישא הרבנית רוטנברג תליט״א טללי חיזוק והתעוררות קודם התפילה, לעורר בכוח התפילה ובכייה עליה מבקש כל ישראל "שתשים דמעתנו בנאדך ותצילנו מכל גזירות אכזריות".

בשיאו של המעמד, המתקיים כאמור ברחבת מערת המכפלה בהשתתפות קהל אלפים, מועברים כלל השמות של תומכי ומאמצי יתום ואלמנה לתפילה והזכרה פרטית מיוחדת, כאשר הן שחוו 'עקידה' וגבורה בקבלת דין שמים באהבה, מבקשים שיזכו להיחתם לחיים ולשלום בבריאות איתנה ולא ייפקד מהם איש.

לחצו כאן וקחו חלק בתפילה המסוגלת>>>

זה שנים רבות נערכת המגבית המיוחדת לטובת הארגון הקדוש 'זה לזה', המאמץ אלמנות ויתומים ומעניק להם את כל המצטרך להם. הארגון זוכה לתמיכתם האישית והנרגשת של גדולי ישראל, המאמצים אותו אל חיקם ורואים בו כתובת בלעדית וייחודית לרווחתם של אלפי אלמנות ויתומים שעולמם חשך בעדם כרעם ביום בהיר וגלה משוש ליבם. הליווי האישי והחם שמעניק הארגון לכל אותם אלמנות ויתומים נישא בפיהם של גדולי ישראל בהערצה עצומה ובהערכה כבירה כלפי העושים במלאכת הקודש, בהיותם שותפים נאמנים לאבי יתומים ודיין אלמנות.

השנים הרבות שבהן שרויות ידי העושים במלאכה מטעם 'זה לזה' במלאת קודש רגישה ונדירה זו, בראשות הרבנית רוטנברג, הפכו אותם למומחים בתחומם היודעים להתאים ולהלום את הצרכים הייחודיים הנדרשים לכל אותן משפחות שפתיל חייהן נגדע בהתייתמם מהבעל-האב שאליו נשאו את עיניהם עד היום הנורא שבו התרחש האסון אשר שינה את חייהם מן הקצה אל הקצה. אישי חינוך כמו אישי מקצוע שונים המרותקים על ידי 'זה לזה' נותנים את עיניהם וליבם להתפחויות השונות הפוקדות כל משפחה ומשפחה, מייגעים את מוחם וליבם ועושים הכול על מנת למלא את החלל הגדול שנפער, בשום שכל, ברגישות עצומה ובחרדת קודש הראויה למשימה זו.

המאמצים הרבים שנוקטים בארגון 'זה לזה' נותנים את אותותיהם והם באים לידי ביטוי באור הזורח מעיניהם של היתומים הרכים, אשר שוב אינם חשים כנזקקים או כנחשלים לעומת חבריהם בני גילם אלא באים על סיפוקם בכל אחד מתחומי ומעגלי החיים. קשה לאמוד במילים את עוצמתה של הנתינה.

לחצו כאן וקחו חלק בתפילה המסוגלת>>>
 

 

זה לזה מערכת המכפלה תפילת האלמנות

art

 צבע אדום