מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
ו' תשרי התשפ"ה | 08.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווח: סינוואר נושא עמו חומר נפץ ומקיף את עצמו ב-20 חטופים

מנהיג חמאס יחיא סינוואר נושא תיק מלא בחומר נפץ ומקיף את עצמו ב-20 חטופים כדי למנוע מישראל להרוג אותו. הדיילי מייל מדווח כי סינוואר במצב הזה שלושה ימים בלבד לאחר ה-7 באוקטובר

דיווח: סינוואר נושא עמו חומר נפץ ומקיף את עצמו ב-20 חטופים
יחיא סינוואר במנהרה צילום: דובר צה"ל

המוח מאחורי הטבח ב-7 באוקטובר יחיא סינוואר עדיין מסתתר בעזה. מנהיג ארגון הטרור שורד לאורך כל המלחמה, כאשר הפעם היחידה בה הוא נראה לעין, היתה בסרטון שצולם במנהרה בעזה כמה ימים לאחר תחילת המלחמה.

בסרטון בשחור-לבן, שנחשף על ידי חיילי צה"ל במהלך בתחילת השנה שעברה, נראה סינוואר עושה את דרכו במנהרה יחד עם אשתו ושלושת ילדיו, כשהוא נושא תיק גדול.

"בתיק הזה יש בערך 25 ק"ג של דינמיט. סביבו יש לפחות 20 חטופים', כך לדברי קובי מיכאל, חוקר השב"כ לשעבר של סינוואר ששוחח עם הדיילי מייל. "כמה פעמים הזדמן לנו להרוג אותו, אבל אם נעשה זאת, הוא יהרוג את כל החטופים סביבו".

סינוואר אינו מתחרט על טבח 7 באוקטובר, כך אמרו אנשים שהיו במגע עמו, למרות ההרס הרב בעזה והרס חלקי של חיזבאללה.

"יחיא סינוואר לעולם לא ייכנע", אמר מיכאל ל'טיימס' הלונדוני. "הוא חולם להישאר מנהיג חמאס בעזה. הוא חושב עכשיו על הטבח הבא. חייבים להרוג את האיש הזה".

אהוד יערי, מחדשות 12 שפגש וראיין את סינוואר אמר ל'טיימס': "האם היו להם הזדמנויות? כן. אבל מי ייתן את הפקודה? אני לא יודע על אף מנהיג ישראלי שיאשר את חיסול סינוואר כשיש סביבו חטופים ישראלים".

יחיא סינוואר מלחמת חרבות ברזל עזה

art

 צבע אדום