מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
ו' תשרי התשפ"ה | 08.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 19°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אבל ב'זכרון משה': אשת המרא דאתרא הלכה לעולמה

הרבנית הודית פישר ע"ה, אשת הגאון רבי אהרן פישר שליט"א רבה של 'זכרון משה' הלכה לעולמה לאחר מחלה והיא בת 78 בפטירתה. הלוויה היום בשעה 17:00 מזכרון משה להר המנוחות

אבל ב'זכרון משה': אשת המרא דאתרא הלכה לעולמה
זכרון משה צילום: שימי פ.

ברוך דיין האמת: מירושלים מגיעה הידיעה על פטירתה של הרבנית החשובה מרת יהודית פישר ע"ה, אשת הגאון רבי אהרן פישר שליט"א רבה של 'זכרון משה' שהלכה לעולמה לאחר מחלה והיא בת 78 בפטירתה. 

המנוחה ע"ה נולדה בירושלים בט"ז כסלו תש"ו לאביה הגאון המובהק רבי יצחק נתן קופרשטוק זצ"ל בעל ה'מאורות נתן' נפטר בחודש חשוון תשע"ב, ולאמה מרת ליבא ע"ה. 

אביה, רבי יצחק נתן זצ"ל היה יהודי של פעם ומנקיי הדעת בירושלים, היה תושב שכונת בתי ברוידא. יהודי תלמיד חכם שחיבר את סדרת הספרים 'מאורות נתן' - העוסקים בשימוש בחשמל בשבת ושאר עניני שבת, ובעניני חנוכה ופורים.

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הגאון רבי אהרן פישר שליט"א רב בית המדרש הגדול 'זכרון משה' בירושלים ומו"ץ ב'העדה החרדית', בנו של הפוסק הגאון רבי ישראל יעקב פישר זצ"ל בעל 'אבן ישראל' וראב"ד 'העדה החרדית'. 

יחד בנו את ביתם על אדני התורה והיראה וגידלו דור ישרים מבורך. הרבנית עמדה לימין בעלה כל השנים למען יוכל למסור את שיעוריו. 

אחיה, הרב החסיד רבי בן ציון קופרשטוק ז"ל, מגודלי עסקני מירון ויו"ר ארגון 'הילולא דרשב"י' נפטר בתחילת הגל הראשון של הקורונה לאחר שנדבק בנגיף והוא בן 63 בפטירתו. 

מסע הלוויה - היום (שני) בשעה 17:00 מבית הכנסת 'זכרון משה' ברחוב חפץ חיים בירושלים להר המנוחות שם תיטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

זכרון משה הרב פישר

art

 צבע אדום