מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 26°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
ה' תשרי התשפ"ה | 07.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 26°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חרושת שמועות בויז'ניץ: הרבי יעבור טיפול רפואי וסדר יומו ימשיך כרגיל

בעקבות גל שמועות על מצבו הרפואי של האדמו"ר מויז'ניץ, המשב"ק הרב שאול גרינברגר בהודעה מרגיעה לחסידים: הרבי יעבור טיפול רפואי, סדר יומו ממשיך כרגיל בס"ד | בתוך כך נערכים בחסידות לקראת מסע האדמו"ר אל עייירת ויזניצא שבאוקראינה מיד אחרי החגים

חרושת שמועות בויז'ניץ: הרבי יעבור טיפול רפואי וסדר יומו ימשיך כרגיל
הרבי מויז'ניץ במוצאי ראש השנה צילום: שוקי לרר

גל שמועות על מצבו הרפואי של האדמו"ר מויז'נץ, שעבר בדיקות מקיפות בשבועיים האחרונים הביא לדאגה בקרב אלפי החסידים ובני עולם החסידות. 

הערב, (ראשון, מוצאי צום גדליה) הופתעו אלפי החסידים לקבל הודעה קולית מהמשב"ק המיתולוגי של האדמו"ר, הרה"ג רבי שאול גריברגר ר"מ בישיבת ויז'ניץ, בה הוא מודיע לחסידים על מצבו הרפואי של האדמו"ר.

בדבריו הסביר הרב גרינברגר לציבור שהאדמו"ר עבר סדרת בדיקות בשבוע האחרון, ותוצאות הבדיקות מראות על צורך בטיפול מסוים, סדר יומו של האדמו"ר ימשיך להתנהל כרגיל, והציבור נקרא להמשיך והתפלל לבריאותו השלמה של האדמו"ר רבי ישראל בן לאה אסתר בתוך שאר חולי ישראל.  

בתוך כך, נמשכות ההכנות הקדחניות בחסידות לקראת מסע הקודש של האדמו"ר לפקוד קברי אבותיו באוקראינה, שבשיאה שבת פרשת נח בעיר האבות 'ויזניצא' שם ישבות הרבי לראשונה יחד עם נגידי החסידות שירימו סכומי עתק עבור 'איגוד מוסדות ויז'ניץ', ועבור קופת 'להחזיקם ולהחיותם'.

הציבור נקרא כאמור להתפלל לחיזוק בריאותו השלמה והמהירה של האדמו"ר רבי ישראל בן לאה אסתר בתוך שאר חולי עמו ישראל.

 

הרבי מויז'ניץ חסידות ויז'ניץ שאול גרינברגר

art

 צבע אדום