מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 26°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
ה' תשרי התשפ"ה | 07.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 26°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תקלה חמורה במכשירי סמסונג: "יהיה צורך במחיקת מידע כדי להחזיר אותם לתפקוד"

עדכון תוכנה לסדרת המכשירים הוותיקה של סמסונג גרם לתקלה חמורה שהכניסה את המכשירים ללולאת אתחול אינסופית. התקלה הופיעה לאחר עדכון לאפליקציית SmartThings, בעיקר במכשירים המריצים את Android 12

תקלה חמורה במכשירי סמסונג: "יהיה צורך במחיקת מידע כדי להחזיר אותם לתפקוד"
אילוסטרציה צילום: פיקסביי

עדכוני תוכנה אחרונים שיצאו עבור מכשירי הדגל הוותיקים של סמסונג (Samsung) גרמו לתקלה חמורה שהכניסה את המכשירים ללולאת אתחול אינסופית (bootloop), כך לפי דיווחים של משתמשים בפלטפורמות כמו Reddit. ע"פ הדיווח במגזין הטכנולוגיה tg spot, התופעה הורגשה במיוחד במכשירי סדרת Galaxy S10 ו-Note 10, כאשר דגמים נוספים שנפגעו כוללים את Galaxy S10e, M51, ו-S10 Lite.

התקלה הופיעה לאחר עדכון לאפליקציית SmartThings, המותקן על מכשירים המפעילים את מערכת ההפעלה Android 12. לולאת האתחול גורמת למכשירים להיכנס לתהליך אתחול חוזר, ללא יכולת לגשת למערכת ההפעלה. בתגובה לדיווחים הרבים, סמסונג הסירה את העדכון מ-Galaxy Store והודיעה שהיא פועלת לתקן את הבעיה.

לדברי החברה, העדכון הוסר במהירות לאחר זיהוי התקלה, והיא ממליצה למשתמשים שנפגעו לפנות למרכזי השירות הרשמיים שלה לצורך תיקון. משתמשים בדרום קוריאה דיווחו כי מרכזי השירות הצליחו לתקן את המכשירים מבלי למחוק נתונים, בעוד שבאזורים אחרים ייתכן שיהיה צורך במחיקת מידע כדי להחזיר את המכשירים לתפקוד מלא.

 

סמארטפון סמסונג עדכון תוכנה תקלה

art

 צבע אדום