מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 26°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
ה' תשרי התשפ"ה | 07.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 26°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אחרי ארבעה חודשים: רס"ל ניר חדד שנפצע בעזה נפטר מפצעיו

צה"ל התיר לפרסום כי רס"ל במיל' ניר חדד נפטר מפצעיו ארבעה חודשים אחרי שנפצע באורח קשה בקרב ברצועת עזה. ראש ישיבת ההסדר עתניאל בה למד, הרב ראם הכהן: "הוא היה אדם פעיל אבל נעים, מתנהג בנעימות עם כל סובביו ובפשטות יוצאת דופן"

אחרי ארבעה חודשים: רס"ל ניר חדד שנפצע בעזה נפטר מפצעיו
ניר חדד הי"ד צילום: ישיבת ההסדר עתניאל

צה"ל התיר היום (ראשון) לפרסום כי רס"ל במיל' ניר חדד, בן 28 מפתח תקווה, לוחם מגדוד חש"ן 129 בחטיבה 8, נפטר מפצעיו ארבעה חודשים אחרי שנפצע באורח קשה בקרב ברצועת עזה. 

ראש ישיבת ההסדר עתניאל, הרב ראם הכהן, ספד לרס"ל ניר דוד חדד הי"ד: "ניר התייתם בגיל צעיר יחסית מאביו והגיע לישיבה לאחר ששני האחים שלו גם למדו כאן, והיה אברך בישיבה עד לפני 3 שנים. ניר היה איש תם ופשוט מאוד". 

עוד הוסיף הרב ראם הכהן: "היה חשוב לו תמיד ללמוד תוכניות של הלכה פסוקה, להיות תם וישר וירא אלוקים. הוא היה אדם פעיל אבל נעים, מתנהג בנעימות עם כל סובביו ובפשטות יוצאת דופן. אמרתי לתלמידים בראש השנה כי חז"ל אמרו שיש לפני ואחרי השברים תקיעות פשוטות, כי העולם כולו מלא שברים אך יש נשמות שחיות עולם פשוט, לא חיות רק בשבר; נשמות שרוצות עולם פשוט ולקיים עולם טהור - כך היה ניר דוד הי"ד. הכאב גדול על האובדן של אנשים טהורים, אנשים תמימים."

משפחתו מסרה: "לצערינו אנחנו מעדכנים שניר שלנו נפטר הבוקר לאחר שנפצע בקרב בציר נצרים ברצועת עזה. אחרי כמעט 4 חודשים בטיפול נמרץ נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שכל התפילות כל התהילים כל הקבלות שקראנו וקיבלנו בעבורו יהיו לעילוי נישמתו הטהורה והקדושה תנצב״ה ויעמוד לגורלו לקץ הימין. כל כך השתדלנו אבל מלך מלכי המלכים רצה אותו קרוב לכיסא הכבוד. שישמור על משפחתו ועלינו מלמעלה ויהיה מליץ ועל כל עם ישראל".

עתניאל מלחמת חרבות ברזל

art

 צבע אדום