מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בן גביר: "קורא לרה"מ להעביר את החוק לגירוש משפחות מחבלים"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיע לזירת הפיגוע בבאר שבע וקרא לראש הממשלה להעביר את החוק לגירוש משפחות מחבלים. "להעביר את החוק של גירוש משפחות מחבלים. זה מה שצריך לעשות, וזו הדרישה שלי", אמר השר

בן גביר: "קורא לרה"מ להעביר את החוק לגירוש משפחות מחבלים"
השר איתמר בן גביר בזירת הפיגוע צילום: חופשי

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיע היום (ראשון) לזירת הפיגוע בבאר שבע וקרא לראש הממשלה להעביר את החוק לגירוש משפחות מחבלים.

בן גביר אמר: "אנחנו משתתפים בצער המשפחה, השוטרות האלה הן גיבורות ישראל. אנחנו מציבים אותן כאן כדי לעמוד בקו האש מול אותם מחבלים".

לדבריו, "אני חושב שהלקח הגדול מה-7.10 זה שאין יותר הומניות. אין סלחנות. בתחומים שאני אחראי להם, זה מה שאנחנו עושים – בהריסת בתים, ולפעול בצורה נחרצת מול אותם אנשים לא נאמנים.

אנחנו במלחמה. יש הרבה בדואים נאמנים למדינה, אבל יש כאלה שלא נאמנים. מי שלא נאמן, צריך לפעול מולו בתקיפות. להרוס לו בתים, להיכנס ולהראות משילות, וזה מה שהמפכ״ל והממ״ז עושים וזה מה שאני עושה בתחומי אחריותי.

השוטרות האלה הן גיבורות, אנחנו הצבנו אותם כאן בקו האש בשביל לשמור על האזרחים. אנחנו יודעים כמה השוטרות האלה חזקות וחדורות.

אני קורא לראש הממשלה, להעביר עוד היום את החוק שהצענו, לגירוש משפחות מחבלים. אנחנו רואים בסיפור הזה שעוד פעם ועוד פעם בן משפחה. להעביר את החוק של גירוש משפחות מחבלים. זה מה שצריך לעשות, וזו הדרישה שלי", כך בן גביר.

איתמר בן גביר באר שבע פיגוע

art

 צבע אדום