מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 25°c
חיפה 24°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המהפכה במלחמה באנרכיסטים: שניים נוספים גורשו מישראל

פעילי השמאל הגרמנים גורשו מישראל לאחר שהתעמתו עם חיילי צה״ל בדרום הר חברון. ח״כ צבי סוכות: ״הפעילות של הוועדה בראשותי עושה שינוי״

המהפכה במלחמה באנרכיסטים: שניים נוספים גורשו מישראל
ח"כ צבי סוכות צילום: ערוץ כנסת

בזכות פעילות ועדת המשנה לענייני יו״ש בוועדת חוץ וביטחון בראשות ח״כ צבי סוכות (הציונות הדתית), 2 פעילי שמאל אזרחי גרמניה גורשו מישראל.

על פי הדיווח של חנן גרינווד בישראל היום, פעילי השמאל הגרמנים, בני 20 ו-24, נכנסו בערב ראש השנה (רביעי) למרחב האבטחה של הישוב חוות מעון בדרום הר חברון, והתעמתו עם חייל צה"ל.

השניים סרבו להזדהות והפריעו לחייל בביצוע עבודתו. כוח צבאי נוסף שהגיע למקום עיכב את הפעילים והעבירם להמשך טיפול משטרת ישראל.

‎שני הפעילים נעצרו לחקירה בימ"ר ש"י ומעצרם הוארך בבית המשפט. במהלך חקירתם נמצאו במכשירי הסלולר שלהם פרסומי הזדהות ותמיכה בארגון הטרור חמאס.
‎בסיום חקירתם גורשו השניים דרך מעבר אלנבי ויבוצע הליך למניעת כניסתם בשנית לישראל.

נוסף על 2 האנרכיסטים שגורשו, 9 אנרכיסטים שפעלו נגד יהודים ביו״ש בשנה האחרונה סורבו כניסה לישראל לאחר שנשללה מהם ויזת התייר שלהם. 

ח״כ צבי סוכות מסר: ״בשעה טובה עוד 2 אנרכיסטים גורשו מהארץ. נכון להיום עומדים על כ-11 אנרכיסטים שגורשו מהארץ מאז התחלנו את הדיונים בוועדה. אני שמח שדיון ועוד דיון מביאים תוצאות ושהפעילות של הוועדה בראשותי עושה שינוי. ותודה למחוז ש"י במשטרה ורשות האוכלוסין״.

צבי סוכות ארכיסטים ועדת המשנה לענייני יו״ש

art

 צבע אדום