מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

השירות החשאי ביקר באהל הרבי מחב"ד בראש השנה

דיווחים בארצות הברית כי דונלד טראמפ יבקר ביום שני באהל הרבי מליובאוויטש בניו יורק, תוך אבטחה הדוקה. ביקורו של טראמפ באהל ב-7 באוקטובר נתפס כמחווה של הזדהות עם קהילות יהודיות במלאת שנה לפיגוע הרצחני של חמאס

השירות החשאי ביקר באהל הרבי מחב"ד בראש השנה
עלייה לציון הרבי מחב"ד זצ"ל צילום: בנצי ששון

המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ אמור לבקר ביום שני באהל של הרבי מליובאוויטש בקווינס, ניו יורק, כך אישרו מקורות לאתר Yeshiva World News.

את הביקור, שצפוי להתנהל תחת אבטחה הדוקה, ארגן דיוויד פרידמן, לשעבר שגריר ארה"ב בישראל, שמקיים קשרים הדוקים עם טראמפ מאז שעזב את תפקידו בעקבות הפסדו של טראמפ ב-2021. מקורות מסרו כי השירות החשאי היה באהל הרבי בראש השנה ובדק את כל האזור.

ביקורו של טראמפ באהל ב-7 באוקטובר נתפס כמחווה של הזדהות עם קהילות יהודיות במלאת שנה לפיגוע הרצחני של חמאס בדרום, ובעקבות ביקור שבוטל לפני ראש השנה במסעדת גוטליב בוויליאמסבורג עקב פטירתו הפתאומי של בעל המסעדה.

האבטחה באהל תהיה הדוקה ביותר, שכן טראמפ נמצא תחת הגנה ברמה גבוהה בעקבות שני ניסיונות התנקשות במגרש הגולף שלו במיאמי ביץ', פלורידה בחודש שעבר,  ובעצרת בחירות ב-13 ביולי 2024 בקרבת העיר באטלר שבפנסילבניה.

לאחר ביקורו של טראמפ באהל הוא יטוס חזרה לפלורידה, שם הוא אמור להשתתף באירוע זיכרון לקורבנות הטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר.

דונלד טראמפ הרבי מליובאוויטש

art

 צבע אדום