מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

טראמפ קיים עצרת במקום בו ניסו להתנקש בו - מאסק הגיע לחזק

המועמד לנשיאות דונלד טראמפ חזר לעיירה בו ניסו להתנקש בו בחודש יולי האחרון, ושיחזר בהרחבה את האירוע הדרמטי. המיליארדר אילון מאסק הגיע כדי להביע את תמיכתו, ואמר לקהל: "אם לא תצביעו - לא יהיו יותר בחירות באמריקה"

טראמפ קיים עצרת במקום בו ניסו להתנקש בו - מאסק הגיע לחזק
דונלד טראמפ צילום: שאטרסטוק

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ חזר לבאטלר, וקיים עצרת במקום בו ניצל מהתנקשות ביולי. טראמפ טען בעצרת שיריביו הפוליטיים ניסו להרוג אותו כדי למנוע את חזרתו לבית הלבן.

אל מועמד הרפובליקני לנשיאות הצטרף המיליארדר אילון מאסק , שהגיע לחזק אותו בעצרת. מאסק עלה באמצע העצרת לבמה ואמר לקהל: "טראמפ חייב לנצח כדי לשמר את החוקה, הוא חייב לנצח כדי לשמור על הדמוקרטיה באמריקה. אתם צריכים להצביע, כי אם לא תצביעו - לא יהיו יותר בחירות באמריקה".

מאסק המשיך: "הצד השני רוצה לקחת מכם את חופש הביטוי. הם רוצים לקחת מכם את הזכות לשאת נשק. הם רוצים לקחת מכם את זכות ההצבעה. אתם חייבים להיות בעלי חופש ביטוי כדי שתהיה לכם דמוקרטיה. לכן יש את התיקון הראשון לחוקה. והתיקון השני, החופש לשאת נשק, קיים כדי להבטיח שיהיה לנו את התיקון הראשון".

במהלך נאומו של טראמפ, שיחזר בהרחבה את ניסיון ההתנקשות, ואמר: "בשמונה השנים האחרונות הם השמיצו אותי, הפלילו אותו ומי יודע, אולי אפילו ניסו להרוג אותי".

אילון מאסק דונלד טראמפ ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ

art

 צבע אדום