מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

טרגדיה: הזמר האהוב נפטר בפתאומיות בגיל 28

חיים צבי כץ ז"ל שכונה 'חצי כץ', והוא בן 28, שימש כבעל מנגן ומוזיקאי אהוב. התמוטט ביום השני של ראש השנה במאונטיינדייל, ניו יורק, שם שהה בחג. הלוויתו תתקיים היום בלייקווד

טרגדיה: הזמר האהוב נפטר בפתאומיות בגיל 28
חצי כ"ץ ז"ל צילום: יח"צ

ברוך דיין האמת: מלייקווד שבניו ג'רזי מגיעה הבשורה המרה על פטירתו הפתאומית של חיים צבי כץ ז"ל, בעל מנגן ומוזיקאי אהוב, שהלך לעולמו בפתע פתאום ביום השני של ראש השנה והוא בן 28 בפטירתו.  

הזמר חיים צבי ז"ל הוא בנו של הרב הגאון רבי אליהו נטע כץ, הרב של קהילת 'לב אברהם' בלייקווד, ניו ג'רזי, לשעבר ממונסי, אמו ע"ה נפטרה כשהיה בגיל 16.

באופן טראגי, חיים צבי התמוטט ביום השני של ראש השנה במאונטיינדייל, ניו יורק, שם שהה בחג. למרות המאמצים להחיות אותו, הוא נפטר זמן קצר לאחר מכן.

חיים צבי ז"ל הקרין חסד וחום לכל מי שהכיר אותו. הוא היה מסוג האנשים שיכולים לחוש מתי מישהו צריך עידוד, ותמיד נתן מילה טובה או העלה חיוך. "היכולת הטבעית שלו לגרום לאנשים להרגיש מיוחדים הותירה רושם מתמשך על סביבתו", סיפרו מכריו.

הוא כונה 'אמן הקומזיצים האמריקאי', והכירו אותו בשם חצי כ"ץ, לפני שנתיים פרסם באווירת הימים הנוראים שיר חדש ומרגש - "רחום וחנון" בלחנו, כשהוא מלווה בעיבוד של בני לאופר.

הוא הותיר אחריו את אביו, אחיותיו, משפחה מורחבת, ואינספור חברים ומכרים הדואבים על לכתו בפתאומיות. 

הלוויתו תתקיים היום (ראשון, צום גדליה) בשעה 13:00 (שעון מקומי) מישיבת 'עטרת ישראל' ברחוב ספרוס 157 בלייקווד, הוא ייטמן בבית העלמין המקומי בית החיים דלייקווד.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חיים צבי כץ לייקווד חצי כ"ץ

art

 צבע אדום