מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חמוש פרץ באמצע סעודת החג ואיים בנשק: "תנו לי הכל"

במהלך סעודת ראש השנה לסטודנטים במישיגן ארה"ב, חמוש פרץ למקום ואיים בנשק וגנב תיק. המשטרה חוקרת את האירוע כשוד ולא כפשע שנאה. אין נפגעים באירוע. המשטרה מחפשת אחר החשוד, אישה שהיתה מעורבת באירוע נלקחה למעצר

חמוש פרץ באמצע סעודת החג ואיים בנשק: "תנו לי הכל"
אילוסטרציה צילום: pixabay

חמוש פרץ למעונו של רב מקומי בסאות'פילד בדטרויט ארה"ב, וגנב תיק תוך איום בנשק. האירוע התרחש ביום רביעי בזמן שקבוצה של סטודנטים מאוניברסיטת מישיגן התארחה אצל הרב לסעודת ליל חג ראשון של ראש השנה.

"אף אחד לא נפצע וגורמי אכיפת החוק במשטרת סאות'פילד חוקרים את זה כפלישה לבית לצורך גניבה", נרשם בהצהרה של האויברסיטה. "האגף לבטיחות וביטחון הציבור הגביר את האבטחה והסיורים ברחבי הקמפוס והאזורים הסמוכים".

משטרת סאות'פילד הגיבה לדיווח על האירוע בסביבות השעה 22:30 ביום רביעי בלילה, מסרו גורמים במשטרה בהצהרה לתקשורת המקומית. כ-20 סטודנטים השתתפו בארוחה בביתו של הרב בסאות'פילד, פרבר בצפון דטרויט.

על פי המשטרה, גבר אפרו אמריקני בתחילת שנות ה-20 לחייו, נכנס לבית דרך הדלת האחורית עם אקדח ואמר "אני לוקח הכל, תנו לי הכל". דיירי הבית נמלטו דרך דלת הכניסה, השוטרים ערכו חיפוש בבית, אך החשוד נמלט. המשטרה מחפשת אחר החשוד, אישה שהיתה מעורבת באירוע נלקחה למעצר.

דטרויט שוד ראש השנה

art

 צבע אדום