מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 26°c
אשדוד 26°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 26°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בגרמניה חוששים ממתקפות טרור על מוסדות יהודים וישראלים

שירותי הביטחון בגרמניה מזהירים שהתקפות טרור נגד יהודים "גדלו באופן משמעותי". שירותי הביטחון חוששים ממתקפות טרור לקראת ציון 7 באוקטובר. גרמניה נקבעו לא רק טקסי זיכרון ל -7 באוקטובר, אלא גם הפגנות פרו-פלסטיניות

בגרמניה חוששים ממתקפות טרור על מוסדות יהודים וישראלים
משטרת גרמניה צילום: Pixabay

השירות הביטחון הכללי בגרמניה, הזהיר מפני נסיונות פיגוע במטרות יהודיות וישראליות לקראת ציון יום השנה ל-7 באוקטובר. לדברי ראש השב"כ הגרמני: "הסכנה הפוטנציאלית של התקפות טרור אפשריות נגד אנשים ומוסדות יהודים וישראלים גדלה באופן משמעותי".

"גורמים קיצוניים שונים משתמשים במצב במזרח התיכון כהזדמנות לקרוא לשנאה ולאלימות נגד יהודים או מדינת ישראל ולשלול את זכותה להתקיים. האנטישמיות והעוינות לישראל פועלים כגורם מאחד בין השחקנים הקיצוניים באזור", נכתב באזהרה.

ראש המשרד להגנת החוקה תומס הלדנוואנג מודאג מהתגובות למלחמה במזרח התיכון ואמר: "כל הסלמה פירושה החמרה של המצב גם בארצנו. דימוי האויב המשותף של ישראל חושף קשרים ישנים בין איסלאמיזם, קיצוניות פלסטינית, קיצוניות ימנית טורקית, קיצוניות שמאלנית גרמנית וטורקית. ארגוני הטרור דאעש ואל-קאעידה מפיצים קריאות לפיגועים בישראל וגם כאן באירופה".

דוב גיל-הר דיווח בכאן חדשות, כי בגרמניה נקבעו לא רק טקסי זיכרון ל -7 באוקטובר, אלא גם הפגנות פרו-פלסטיניות. חלקן נאסרו במדינות מחוז שונות, וחלקן זכו לאישור, על פי החלטת שירותי הביטחון בכל מדינת מחוז.

לדברי ראש השב"כ הגרמני, גם ארגון דאעש משתמש במצב ברצועת עזה כתעמולה שלו כדי לשכנע צעירים מוסלמים במערב לבצע פיגועים. על פי המשרד להגנת החוקה מספר הפשעים האנטישמיים עלה לשיא של כל הזמנים לאחר 7 באוקטובר 2023.

גרמניה דאעש מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

 צבע אדום