מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 29°c
ב' תשרי התשפ"ה | 04.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

השר כ"ץ: "מזכ"ל האו"ם - אישיות בלתי רצויה, אוסר על כניסתו לישראל"

שר החוץ ישראל כ"ץ החליט להכריז על מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש כאישיות בלתי רצויה בישראל ולאסור על כניסתו ארצה: "מי שלא מסוגל לגנות באופן חד משמעי את ההתקפה הנפשעת של איראן על ישראל, אינו ראוי לדרוך על אדמת ישראל"

השר כ"ץ: "מזכ"ל האו"ם - אישיות בלתי רצויה, אוסר על כניסתו לישראל"
שר התחבורה, ישראל כ"ץ. צילום: צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר החוץ ישראל כ"ץ החליט היום (רביעי) להכריז על מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש כאישיות בלתי רצויה בישראל ולאסור על כניסתו לישראל - וזאת על רקע העובדה שבתגובתו למתקפה הנפשעת של איראן על ישראל, לא הזכיר את השם איראן ולא גינה באופן חד משמעי את תוקפנותה החמורה, וזאת בהמשך למדיניותו האנטי-ישראלית מתחילת המלחמה שמעניקה רוח גבית לטרוריסטים ולרוצחים של חמאס, חיזבאללה, החות'ים ועתה לספינת האם של הטרור העולמי - איראן.

שר החוץ ישראל כ"ץ אמר: "מי שלא מסוגל לגנות באופן חד משמעי את ההתקפה הנפשעת של איראן על ישראל, כפי שעשו כמעט כל מדינות העולם, אינו ראוי לדרוך על אדמת ישראל. מדובר במזכ"ל שלא הוקיע עד היום את הטבח ופשעי המין שביצעו רוצחי החמאס ב-7 באוקטובר, ולא הוביל להחלטות שיכריזו עליהם כארגון טרור.

מזכ"ל שמעניק רוח גבית לטרוריסטים ולרוצחים של חמאס, חיזבאללה, החות'ים ועתה לספינת האם של הטרור העולמי איראן - ייזכר ככתם לדיראון עולם בתולדות האו"ם.

ישראל תמשיך להגן על אזרחיה ולשמור על מעמדה וכבודה הלאומי עם או בלי אנטוניו גוטרש", כך כ"ץ.

ישראל כ"ץ אנטוניו גוטרש איראן מלחמת חרבות ברזל

art

 צבע אדום