מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
כ"ט אלול התשפ"ד | 02.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

טראמפ: "אם הייתי נשיא - איראן הייתה בהסכמי אברהם"

אחרי מתקפת הטילים על ישראל אתמול אמר טראמפ ש"לפעמים רק צריך להרפות ולראות מה יקרה. ישראל איראן כמו שני ילדים שרבים בחצר בית ספר". השניים נשאלו האם יתמכו בהתקפה אמריקנית באיראן, שניהם התחמקו מתשובה

טראמפ: "אם הייתי נשיא - איראן הייתה בהסכמי אברהם"
הנשיא לשעבר טראמפ צילום: צילום מסך

הנשיא לשעבר טראמפ אמר אחרי מתקפת הטילים על ישראל כי איראן וישראל כמו "שני ילדים שרבים בחצר בית ספר. לפעמים אתה רק צריך להרפות קצת ולראות מה יקרה".

הוא נשאל אם היה צריך להיות קשוח יותר עם איראן כשזו ירתה טילים בליסטיים על בסיסים אמריקניים בעיראק ב-2020, שגרמו לכ-100 חיילים אמריקנים פגיעות ראש, וענה: "היו להם כאבי ראש, אף אחד לא נפצע, זו היתה התקפה נחמדה כי איראן לא רצתה שנגיב".

דבריו של טראמפ כיכבו בעימות בין טים וולז, סגנה של האריס, וג'יי.די ואנס, סגנו של טראמפ הלילה. וולז אמר: "חיילים אמריקנים נפגעו, וטראמפ אמר שהיה להם כאב ראש" והוסיף: "כשאיראן הפילה מטוס במרחב האווירי הבינלאומי, טראמפ צייץ בטוויטר".

ואנס השיב כי איראן קרובה כעת לנשק גרעיני מאי פעם והאשים את ביידן בשחרור כספים מוקפאים ששימשו את איראן להתחמשות. "מי הייתה סגנית הנשיא ב-3.5 השנים האחרונות?", שאל ואנס את סגנה של האריס, "השותפה שלך".

השניים נשאלו האם יתמכו בהתקפה אמריקנית באיראן, שניהם התחמקו מלענות ישירות לשאלה ובמקום זאת תקפו את המועמד שנגדם.

דונלד טראמפ קמלה האריס בחירות בארה"ב איראן

art

 צבע אדום