מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 27°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 29°c
אשדוד 27°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 27°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 29°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "עומדים בפני אתגרים גדולים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס את ישיבת הממשלה ואמר: "אני מבקש לברך את מפקדינו וחיילינו בצבא ההגנה לישראל ובכל זרועות הביטחון". נתניהו הוסיף: "אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים, אנחנו עומדים בהם יחד"

צילום:

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום (שני) את ישיבת הממשלה ואמר: "ראשית, אני רוצה לברך את כל השרים, ואת חברנו גדעון סער שהצטרף אלינו. אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים, אנחנו עומדים בהם יחד, ואנחנו עושים את העבודה שעם ישראל והדורות של עם ישראל מצפים מאיתנו שנעשה".

 

נתניהו התייחס לשנה החדשה ואמר: "ערב ראש השנה תשפ"ה - אנחנו בימים גורליים. אלה ימים של הישגים היסטוריים, אבל גם ימים של אתגרים גדולים שעדיין לפנינו.

אני מבקש לברך את מפקדינו וחיילינו בצבא ההגנה לישראל ובכל זרועות הביטחון, שמפליאים להכות באויבינו וזוקפים את קומתו של עמינו.

אני מבקש לחזק את חיילנו הגיבורים, בסדיר ובמילואים. בזמן שאנחנו נחגוג את ראש השנה הבא עלינו לטובה, הם ימשיכו להגן על ארצנו באותה מסירות, באותה הקרבה, באותה גבורה שהם גילו לכל אורך השנה האחרונה.

אני מבקש לחזק את משפחות הנופלים שבזכותם אנו חיים כאן. אני שולח מכאן איחולי החלמה שלמה ומהירה לכל הפצועים היקרים במערכה. אני מבקש לחזק את משפחות החטופים היקרות, חטופינו תמיד בראש מעייננו - ולא נשקוט עד שנחזיר את כולם.

לבסוף, אני רוצה להודות לכלל אזרחי ישראל; לנשות אנשי המילואים, לאבות ולאמהות של לוחמינו, לילדים, על העמידה האיתנה במשך תקופה כל כך ארוכה. אנחנו במלחמה על עצם קיומנו. נאחד כוחות, נלך יד ביד, וננצח את אויבינו. כי עם כלביא יקום, ונצח ישראל לא ישקר. תכלה שנה וקללותיה, ובעזרת השם - תחל שנה וברכותיה. שנה טובה וחג שמח לכולכם", כך נתניהו.

בנימין נתניהו ישיבת הממשלה גדעון סער מלחמת חרבות ברזל

art

 צבע אדום