מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 28°c
חיפה 28°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 30°c
אשדוד 30°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 28°c
חיפה 28°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 30°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גלנט ללוחמי שיריון בצפון: "נפעיל את כל היכולות, כולל אתכם"

ברקע הדיווחים על תמרון קרקעי מתקרב, שר הביטחון גלנט אמר בשיחה עם לוחמי השריון בגבול הצפון: ״החיסול של נסראללה הוא שלב חשוב, אבל זה לא הסוף - כדי להשיב את תושבי הצפון נפעיל את כל היכולות שלנו, כולל אתכם״

גלנט ללוחמי שיריון בצפון: "נפעיל את כל היכולות, כולל אתכם"
השר גלנט בצפון צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע הבוקר לגבול הצפון, שם נפגש עם לוחמי חטיבה 188 ולוחמי חטיבת גולני. שר הביטחון קיבל סקירה מתת-אלוף קובי הלר, מפקד מרכז האימונים ביבשה, ומאלוף משנה אור וולז׳ינסקי, מפקד חטיבה 188, על מוכנות הכוחות לאפשרות של הרחבת המערכה במרחב הגבול.

השר גלנט שוחח עם מפקדי הגדודים והפלוגות בחטיבה 188, שמע על פעילותם בעזה והמעבר לגזרה הצפונית. 

שר הביטחון גלנט אמר ללוחמים: "החיסול של נסראללה זה שלב חשוב מאוד, אבל זה לא הכל. אנחנו נפעיל את כל היכולות שיש לנו ואם מישהו לא הבין בצד השני מה הכוונה של היכולות זה כל היכולות ואתם חלק מהמאמץ הזה. אנחנו סומכים עליכם שתהיו מסוגלים לבצע כל דבר״.

״אני אומר כאן לאנשי המילואים ולאנשי הסדיר - כל מה שצריך לעשות נעשה, המטרה שלנו זה להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם. עבור החזרת תושבי הצפון לבתים שלהם אנחנו נהיה מוכנים לעשות כל מאמץ. זו המשימה שלכם, זו המשימה של צה"ל וזה מה שנעשה ונפעיל את כל מה שצריך - את הכוחות שלכם, כוחות אחרים, מהאוויר, מהים וגם מהיבשה. שיהיה בהצלחה", הוסיף. 

הבוקר דווח בארה"ב כי כוחות מיוחדים ביצעו פשיטות קטנות וממוקדות בדרום לבנון, לצורך איסוף מודיעין לקראת פלישה קרקעית אפשרית רחבה יותר שעלולה להגיע כבר השבוע.

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון מבצע סדר חדש

art

 צבע אדום