מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 29°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"יפסקו עליכם בשמים": ההבטחה הנדירה והמיוחדת של גדולי הדור

מי לא רוצה הבטחה לזכות בדין? מי לא חפץ בשנה טובה ומתוקה? מי מאיתנו לא מזיל דמעות בשביל נחת מהצאצאים? גדולי ישראל שליט"א חתמו: זה מה שאתם צריכים לעשות בשביל שכך יפסקו עלינו בשמיים בראש השנה הבעל"ט

"יפסקו עליכם בשמים": ההבטחה הנדירה והמיוחדת של גדולי הדור
הבטחת גדולי הדור צילום: Shlomi Cohen/Flash90

אווירת חודש אלול מורגשת היטיב, ואימת יום הדין נותן את אותותיו על פני כולנו. לב מי לא יחרד לקראת תחילת השנה החדשה, כאשר אנחנו זוכרים את השנה וקללותיה שחלפה עלינו, ואנו מנסים לעשות הכל על מנת לזכות שתחל שנה וברכותיה.

מרנן ורבנן שליט"א, גדולי ישראל מכל החוגים והעדות, אדמו"רים, רבנים וראשי ישיבות, חתמו כולם יחד, מתוך אחדות והכרה מרגשת בכח הצדקה של 'ועד הרבנים', על 'שטר החיים' שיוענק עבור התורמים למגבית המיוחדת, לטובת רבבות המשפחות הנזקקות.

לא מפספסים: תורמים עכשיו ומקבלים את שטר החיים>>

על המכתב חתומים: רשכבה"ג ראש הישיבה הגר"ד לנדו, רבינו הגדול ראש הישיבה הגרמ"ה הירש, כ"ק האדמו"ר מבעלזא, האדמו"ר מויז'ניץ, כ"ק האדמו"ר מצאנז, ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן, הגר"ד כהן, הגר"י זילברשטיין, הגרמ"י שלזינגר, האדמו"ר מטשערנאביל, האדמו"ר מסערט ויז'ניץ, מהגר"ש שטיינמן, הגר"מ גרוס, הגר"ע אוירבך, הגרמ"צ ברלין, ראש הישיבה הגר"ח פיינשטיין, הגר"ר אלבז, האדמו"ר מראחמיסטריווקא, הגר"ב פינקל, הגר"נ נוסבוים, הגר"מ צדקה, הגרש"י זעפרני והפוסק הגר"ע פריד שליט"א.

וכך כותבים לנו גדולי ישראל שליט"א: "בשנה האחרונה עקב המצב הקשה השורר בארצנו הק' התרבו הנצרכים עד למאד ויש בהם מקרים רבים של פיקוח נפש ממש. ודרך ההנהגה בשמים היא מידה כנגד מידה, וכיון ש'ועד הרבנים' מסייע ומציל כל מיני המקרים והצרות באופן נכבד וראוי, אזי התרומה לועד הרבנים היא זכות עצומה ליום הדין לזכות להינצל מכל הצרות מידה כנגד מידה וכן יפסקו עליכם בשמים".

הרבנים מבטיחים כי בזכות הצדקה לועד הרבנים, התורמים יזכו בדין ויגזרו עליהם ועל משפחותיהם גזירות טובות, כולל שנה טובה ומתוקה, נחת מהצאצאים, פרנסה ברווח, ועוד ברכות רבות.

בימים אלה, כשהעולם סביבנו מלא אתגרים וקשיים, "שטר החיים" הוא יותר מסתם ברכה. זוהי הבטחה - הבטחה לשנה של בריאות, פרנסה, נחת מהילדים וישועות.

אסור לנו להחמיץ את ההבטחות הנדירות של גדולי ישראל שליט"א. אנחנו חייבים לקבל גם אנחנו, על ידי השליחים המיוחדים של 'ועד הרבנים', את "שטר החיים", שיבטיח לנו את הזכייה בדין, ואת כל הברכות הנדירות שבירכו רבותינו שליט"א.

כולנו תורמים עכשיו ל"ועד הרבנים", וזוכים ב"שטר החיים" - המפתח שלנו לשנה טובה ומבורכת.

לא מפספסים: תורמים עכשיו ומקבלים את שטר החיים>>

ועד הרבנים שטר החיים

art

 צבע אדום