מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מחבלת ששוחררה בעסקת החטופים בנובמבר נעצרה שוב

וולא טנגי, מחבלת ששוחררה בעסקת החטופים בחודש נובמבר האחרון, נעצרה שוב ואף הוצא נגדה צו מנהלי וזאת בעקבות מידע חדש על המשך פעילות טרור בדגש על מעורבות בעבירות נשק

מחבלת ששוחררה בעסקת החטופים בנובמבר נעצרה שוב
שחרור חטופים, ארכיון צילום: פלאש 90

וולא טנגי, מחבלת ששוחררה בעסקת חטופים בחודש נובמבר האחרון, נעצרה שוב ואף הוצא נגדה צו מנהלי וזאת בעקבות מידע חדש על המשך פעילות טרור בדגש על מעורבות בעבירות נשק. כך פורסם היום (ראשון) בכאן רשת ב.

ע"פ הדיווח, כנגד המחבלת וולא טנגי הוצא צו מנהלי, שהוארך עד חודש מרץ בידי בית הדין הצבאי. המחבלת הגישה ערעור על המשך מעצרה לבית המשפט. טנגי שוחררה במסגרת העסקה להחזרת החטופים בחודש נובמבר 2023 מכלא דמון. 

המחבלת נתפסה לאחר שניסתה לבצע פיגוע ירי נגד כוחות צה"ל בשומרון באוגוסט 2022, כנקמה על חיסולו של מבוקש מגוב האריות, יחד עם שתי מחבלות נוספות. אימה אף היא הורשעה בתכנון פיגוע התאבדות, ושוחררה במסגרת עסקת שליט.

מדובר צה"ל נמסר לכאן חדשות: "לנוכח מידע מודיעיני בדבר המסוכנות שנשקפת ממנה לאזור, הוציא המפקד הצבאי צו מנהלי נגדה. הצו הוארך על ידי המפקד הצבאי פעם נוספת, עד לתאריך ה-10 במרץ 2025 ואושר על ידי בית המשפט הצבאי לאחר שבחן אותו ואת התשתית שעמדה בבסיסו".

 

 

מחבלת עסקת חטופים

art

 צבע אדום