מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אזעקות נשמעו באזור מעלה אדומים - נפילה בשטח פתוח, ללא נפגעים

לאחר האזעקות, זוהתה נפילה בשטח פתוח במרחב בנימין, ללא נפגעים. כתוצאה מהנפילה יש הפסקות חשמל בכמה יישובים ושריפה פרצה ביישוב מצפה חגית

אזעקות נשמעו באזור מעלה אדומים - נפילה בשטח פתוח, ללא נפגעים
שיגור טיל צילום: שאטרסטוק

אזעקות נשמעו הערב (מוצאי שבת) בשעה 22:05 ביהודה ושומרון ובאזור בנימין, בין היתר במעלה אדומים. יש לציין כי גם במהלך השבת נשמעו מספר פעמים אזעקות באזור השומרון.

צופר צבע אדום
מפת האזעקות | צופר צבע אדום

לאחר האזעקות הערב, זוהתה נפילה בשטח פתוח במרחב בנימין, ללא נפגעים. כתוצאה מהנפילה יש הפסקות חשמל בכמה יישובים. חברת החשמל וצוותי המועצה מטפלים. בנוסף, שריפה פרצה ביישוב מצפה חגית בבנימין בעקבות הנפילה והיא לא מאיימת על בתים.

דובר צה"ל מסר: בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב יהודה ושומרון זוהה שיגור אחד שחצה מלבנון. זוהתה נפילה במרחב בנימין, כוחות כיבוי פועלים לכיבוי שריפה שפרצה במרחב.

טפסר-משנה עידו פרץ, מפקד תחנה אזורית בנימין בכב"ה סיפר: "סמוך לשעה 22:20 התקבל דיווח על נפילת טיל סמוך ליישוב מצפה חגית בבנימין, ושריפה כתוצאה מכך. למקום יצאו צוותים מתוגברים מתחנה אזורית בנימין. עם ההגעה למקום הצוותים נשלחו למשימת סריקה ביישוב, זאת בעקבות דיווח על פגיעה במבנה. צוותים נוספים נשלחו למשימת כיבוי השריפה והגנה על היישוב.

"לוחמי האש שסרקו את היישוב שללו כל נפילה בתחומי היישוב, ולפי תחקור של הכוחות בשטח הנפילה היא במוקד השריפה. נכון לשעה זו לוחמי האש פועלים לכיבוי השריפה והגנה על היישוב. במקום ישנה פגיעה בתשתיות המקשה על פעולות הכיבוי. לוחמי האש מתחנה אזורית בנימין בפרט ומחוז יו"ש בכלל ערוכים ומוכנים לכל אירוע שנדרש".

מלחמת חרבות ברזל מעלה אדומים

art

 צבע אדום