מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 27°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 27°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לצד נסראללה: חוסל בכיר מאוד בכוח קודס של משמרות המהפכה

סוכנות הידיעות האיראנית "מהר" אישרה כי לצד חסן נסראללה חוסל אתמול גם מפקד גיס לבנון וסוריה בכוח קודס של משמרות המהפכה - עבאס נילפרושאן

לצד נסראללה: חוסל בכיר מאוד בכוח קודס של משמרות המהפכה
מטוסי קרב בדרך ללבנון צילום: דובר צה"ל

מטוסי קרב של חיל האוויר הטילו יותר מ-80 פצצות על הבונקר של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה – וחיסלו אותו. באיראן דיווחו כי בבונקר שהה באותה עת בכיר מאוד בכוח קודס של משמרות המהפכה, שחוסל אף הוא. 

סוכנות הידיעות האיראנית "מהר" אישרה כי לצד נסראללה חוסל מפקד גיס לבנון וסוריה בכוח קודס של משמרות המהפכה - עבאס נילפרושאן. הבכיר האיראני כונה "עוזר מפקד המבצעים של משמרות המהפכה ומפקד כוח קודס בסוריה ולבנון".

נילפורושאן פיקח על פיקוד המבצעים של משמרות המהפכה, ולפי דיווחים היה מעורב ישירות במבצעים צבאיים וביטחוניים שונים, כולל דיכוי הפגנות בתוך איראן.

במקביל, מנהיגה העליון של איראן, עלי חמינאי, פרסם הודעה אחרי חיסולו של נסראללה ובה טען כי "גורלו של האזור ייקבע על-ידי כוחות ההתנגדות. כל כוחות ההתנגדות עומדים לצד חיזבאללה". 

חמינאי המשיך: "כנופיית השלטון של המשטר הציוני לא למדה דבר מהמלחמה הפושעת שלה בעזה וכשלה להבין שהרג מסיבי של נשים, ילדים ואזרחים לא יכול להשפיע על המבנה המוצק של ארגון ההתנגדות ולהשמידו". 

"כעת הם מנסים את אותה מדיניות טיפשית בלבנון. הפושעים הציונים צריכים להבין שהם קטנים מדי מכדי לגרום נזק משמעותי למבנה המוצק של חיזבאללה בלבנון. כל כוחות ההתנגדות באזור עומדים לצד חיזבאללה ותומכים בו", הוסיף חמינאי.

כוח קודס משמרות המהפה חסן אסליח מלחמת חרבות ברזל

art

 צבע אדום