מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 27°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 27°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גלנט על החיסול: "פעולת סיכול מהחשובות בתולדות ישראל"

שר הביטחון גלנט התייחס לחיסול הדרמטי ואמר: "צה״ל ביצע אתמול את אחת מפעולות הסיכול החשובות בתולדות מדינת ישראל". גנץ: "חיסול נסראללה ושרשרת הפיקוד של חיזבאללה הוא אירוע מכונן"

גלנט על החיסול: "פעולת סיכול מהחשובות בתולדות ישראל"
יואב גלנט צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט התייחס לחיסולו הדרמטי של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נזראללה ואמר: "צה״ל ביצע אתמול את אחת מפעולות הסיכול החשובות בתולדות מדינת ישראל. הפעולה הזו סגרה חשבון ארוך שנים עם רב המרצחים נסראללה שידיו מגואלות בדמם של אלפי אזרחים וחיילים".

לדבריו, "הסיכול הזה מצטרף לרצף הפעולות האחרונות המהדהד בכל רחבי המזרח התיכון, ומעביר מסר ברור לאלה שפעלו נגדנו ולאלה שחושבים לעשות זאת כעת - מי שפותח במלחמה כנגד מדינת ישראל ומנסה לפגוע באזרחיה, ישלם מחיר כבד ביותר. 

גם היום אנחנו לא עוצרים, אנחנו ממשיכים לפעול בהתאם למחויבות שלנו להשגת מטרות המלחמה".

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ אמר: "חיסול נסראללה ושרשרת הפיקוד של חיזבאללה הוא אירוע מכונן. זה לא רק חשבון שנסגר – אלא גם הזדמנויות שנפתחו.

יש מולנו אתגרים אדירים, והזדמנות להתיר את טבעת האש האיראנית, ולעמוד ביעדי המלחמה ובראשם השבת חטופינו ותושבינו לבתיהם בביטחון. 

לשם כך צריך להמשיך בהתקפה מול אויבינו, ולפעול מדינית עם ידידינו. אני מבקש לברך את מערכת הביטחון שבנתה לאורך שנים את היכולות חסרות התקדים, ואת הממשלה שקיבלה את ההחלטה לבצע.

חשוב שאויבינו ובראשם האיראנים ידעו - עם ישראל מאוחד ויעמוד איתן מול כל איום. כעם חפץ חיים, אין גבולות לנחישות שלנו".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב: "זהו יום היסטורי ומרגש של גדיעת רוע מן העולם. אני מברך את ראש הממשלה, שר הביטחון  וחברי לקבינט שקיבלנו את ההחלטה החשובה ואת אנשי מערכת הביטחון שביצעו ביצוע מושלם  שהביא לחיסולו של חסן נסראללה.

זו העת להמשיך, לא לעצור ולפרק את אירגון הטרור חיזבאללה, על מנת להחזיר את תושבי הצפון לבתים בביטחון ולהסיר את האיום מעל מדינת ישראל".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד בירך את צה"ל על החיסול בלי להתייחס לממשלה: "מברך את מערכת הביטחון, צה״ל וחיל האוויר על חיסול רב המרצחים חסן נסראללה. יידעו כל אוייבינו שמי שתוקף את ישראל הוא בן מוות. זהו הישג חשוב להרתעה ולבטחונה של מדינת ישראל".

 

 

חסן נסראללה מבצע חיצי הצפון מלחמת חרבות ברזל יואב גלנט בני גנץ איתמר בן גביר יאיר לפיד

art

 צבע אדום