מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

משה צבי הגדול משחרר סינגל חדש - "הלב של העולם"

משה צבי הגדול משחרר סינגל חדש הלב של העולם. השיר הוא מחווה מרגשת לרבי נחמן מברסלב ומשקף את הקשר העמוק של האמן עם תורתו ורעיונותיו

משה צבי הגדול משחרר סינגל חדש - "הלב של העולם"
משה צבי הגדול הלב של העולם צילום: שי גז

משה צבי הגדול, אמן ואיש חינוך בן 48 ממושב פורת שבשרון, משחרר סינגל חדש - "הלב של העולם". השיר הוא מחווה מרגשת לרבי נחמן מברסלב ומשקף את הקשר העמוק של האמן עם תורתו ורעיונותיו.

משה צבי, אב לשישה, מביא לידי ביטוי בשיר זה, את ניסיונו האישי ואת השפעתו המתמשכת של רבי נחמן על חייו. "הקשר שלי לרבי נחמן הוא קשר של שנים," מספר הגדול, "מאז שנשאתי לרעייתי שתחי', בתו של רבי אברהם ציון סייג, שלקחה אותי בפעם ראשונה בחיים לאומן. זאת הייתה פעם ראשונה שיצאתי מארץ ישראל. שם בעצם, התחלתי את המסע הזה עם רבנו, אחרי שהבנתי עד כמה רבנו באמת הוא גדול ומיוחד במינו. החלטתי להקדיש את כל נושא הנגינה והמוזיקה שלי כדי לספר באמצעותם לעולם לדמות הזאת דרך התורות, השיחות והסיפורים שלו. כל היצירה שלי בעצם היא על רבנו".

"הלב של העולם" הוא חלק מאלבום אוסף חדש הנושא את אותו השם, המצטרף לארבעה אלבומים קודמים של האמן. השיר משלב חוויה אישית עם מסר רוחני עמוק, ומבטא את תקוותו של הגדול להעביר את רעיונותיו של רבי נחמן לקהל רחב יותר.

משה צבי מקווה כי השיר "ייגע בלב השומעים" ויזכיר להם, במיוחד בתקופות של מלחמה וקושי בישראל ובאוקראינה, שרבי נחמן הוא כמו מגדלור של אמונה, שמחה ותקווה. הוא מייחל שהשיר יחזק את הקשר העמוק שיש לרבים עם רבי נחמן - קשר שמניע אנשים לחצות גבולות ולעבור טלטולים, רק כדי להתקרב אליו. "רבנו הוא באמת הלב של העולם," אומר הגדול, "הלב של האמונה, השמחה, התקווה, ושל הנחמה במצוקות הנפש."

מילים ולחן: משה צבי הגדול | עיבוד: אייל אהרון ומשה צבי הגדול | הפקה מוזיקלית: אייל אהרון

משה צבי הגדול

art

 צבע אדום