מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו בניו יורק: "אנחנו ממשיכים להכות בחיזבאללה בכל הכוח"

ראש הממשלה נתניהו עם הגעתו לניו יורק: "המדיניות ברורה: אנחנו ממשיכים להכות בחיזבאללה בכל הכוח - אנחנו לא נפסיק עד שנשיג את כל יעדינו"

נתניהו בניו יורק: "אנחנו ממשיכים להכות בחיזבאללה בכל הכוח"
נתניהו מאשר את מבצע החיסול צילום: אבי אוחיון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו נחתו היום (חמישי) בניו יורק, והתקבלו ע"י שגריר ישראל בארה"ב מייק הרצוג, שגריר ישראל לאו"ם דני דנון והקונסול הכללי של ישראל בניו יורק אופיר אקוניס. 

ראש הממשלה נתניהו אמר עם הגעתו לניו יורק: "אני פה לביקור חשוב באו"ם - יחד עם משפחות החטופים שאנחנו לא שוכחים אותם לרגע והמשלחת הישראלית - כדי להביא את דברה של ישראל לעולם. זה תמיד חשוב, וזה חשוב במיוחד ברגע הזה. 

במהלך הטיסה אני נתתי אישור לסיכול ראש יחידת הכטב"מים, ולדברים אחרים - והוא סוכל.

המדיניות שלי, המדיניות שלנו, ברורה: אנחנו ממשיכים להכות בחיזבאללה בכל הכוח. אנחנו לא נפסיק עד שנשיג את כל יעדינו, ובראשם החזרת תושבי הצפון בביטחה לבתיהם. זו המדיניות - ושאף אחד לא יטעה בה".

לטיסת ראש הממשלה התלוו נציגי משפחות החטופים: שרון שרעבי, אח של יוסי שרעבי ז"ל (חטוף, חלל) ואלי שרעבי (חטוף), אלי שתיוי, אביו של עידן (חטוף), יפעת היימן, אמה של ענבר ז"ל (חטופה, חלל), סאלם אלאטרש, אח של החייל מוחמד אלאטרש ז"ל (חטוף, חלל), יזהר ליפשיץ, בנו של עודד (חטוף) ויעקב סמרנו, אבא של יונתן ז"ל (חטוף, חלל), (נחטף ע"י עובד אונר"א).

כמו כן, לביקור מתלווים מתאם השו"ן תא"ל (במיל') גל הירש, ראש אגף ממשל במנהלת החטופים יעל גורן חיזקיה וסא"ל אורטל גרוס מאכ"א. 

בנימין נתניהו העצרת הכללית של האו"ם ניו יורק

art

 צבע אדום