מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לא מפרסם שמות הרוגים: כאוס בארגון הטרור חיזבאללה

למרות העלייה במספר התקיפות, חיזבאללה כמעט שאינו מפרסם בצורה רשמית בימים האחרונים שמות של פעילים שחוסלו משורותיו. נראה כי הכאוס הגדול השורר בארגון הטרור והפגיעה המשמעותית בו היא שעצרה את הדיווחים המסודרים שלו

לא מפרסם שמות הרוגים: כאוס בארגון הטרור חיזבאללה
תקיפה ממוקדת בביירות צילום: רשתות ערביות

למרות העלייה במספר התקיפות, חיזבאללה כמעט לא מפרסם בצורה רשמית בימים האחרונים שמות של פעילים שחוסלו משורותיו. אין להסיק מכך שלא נהרגו מחבלי חיזבאללה, בדיוק ההיפךת נראה כי הכאוס הגדול השורר בארגון הטרור והפגיעה המשמעותית בו היא שעצרה את הדיווחים המסודרים שלו.

ב-Ynet דווח כי הערוצים הלבנוניים משדרים בימים האחרונים בלי הפסקה תמונות וסרטונים מנזקי התקיפות בעיירות השונות בלבנון, שבהם ניתן לראות בתים ומבנים השייכים לפעילי חיזבאללה וכאלה ששימשו את ארגון הטרור כשהם הרוסים לחלוטין, רכבים מכוסים באבק ותכולות של בתים מפוזרות לכל עבר.

התקיפות הישראליות ברחבי לבנון כמעט שלא פסקו לרגע בימים האחרונים ביום ובלילה. מדובר בתקיפות בדרום לבנון, בכפרים ובעיירות הגובלים עם ישראל, באזורי צור וצידון וגם באזור המזרחי של לבנון, אל-בקאע ובכפרי האזור. לפי דיווח הבוקר מבסקיי ניוז בערבית, רק אתמול נרשמו 81 הרוגים נוספים מהתקיפות.

עם תחילת השיח היום על הפסקת אש זמנית בלבנון, החל סיקור נרחב של המשא ומתן גם בתקשורת הלבנונית והערבית, לצד המשך סיקור גלי התקיפות החדשים ודיווח על עוד הרוגים ונפגעים.

 

לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון

art

 צבע אדום