מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ביום ההילולה: "מרן החפץ חיים יהיה הסנגור שלך"

על פי הכוונת גדולי התורה שליט"א: שליח מיוחד של 'קופת העיר' יגיע לעיירה ראדין שבבלארוס, שם יפקוד את ציונו הקדוש של מרנא החפץ חיים זיע"א, ביו ההילולא שיחול ביום שישי הקרוב

ביום ההילולה: "מרן החפץ חיים יהיה הסנגור שלך"
ציון החפץ חיים צילום: קופת העיר

זה קורה עכשיו, ואתם לא יכולים לפספס את זה: לקראת יום ההילולא של מרנא החפץ חיים הקדוש, רבי ישראל מאיר בן רבי אריה זאב הכהן מראדין, אשר יחול ביום שישי הקרוב, כ"ד באלול, הכווינו גדולי התורה את הנהלת 'קופת העיר' כיצד לנקוט בצעד של 'מינוי סניגור' – הוא הוא רבן של כל בני הגולה רבינו החפץ חיים זיע"א. 

הן ידוע גודל המאמץ שהשקיע מרנא החפץ חיים ללמד את בני ישראל את העניין של לימוד לכף זכות, ולהימנע מלדבר דופי זה על זה, והיה רבינו החפץ חיים מקדיש את ימיו לעניין הזה, כשעמל וטרח והתייגע לכתוב את ספרו ולאחר מכן מכר אותו ללא רווחים, והיה נוסע מעיר לעיר ומעיירה לעיירה כדי למכור את ספרו, ולהפיצו בעותקים רבים ככל האפשר. 

ואכן זכה החפץ חיים לחולל מהפכה אדירה בתחום, וכיום כל העניין של שמירת הלשון מושתת עלו ספריו הקדושים שחיבר בעניין, כך שהסניגור הטוב ביותר שיהודי יכול לקחת לעצמו ליום הדין, זהו מרנא החפץ חיים זיע"א. 

לשטר הסנגוריא הכפול בקבר מרן בעל החפץ חיים ביום ההילולא<<<

התורמים לקרן המיוחדת של 'קופת העיר', יזכו לכך שהשליח המיוחד של 'קופת העיר' יגיע לציון הקדוש ביום ההילולא, ויתפלל בעדם ברוב רגש ובלב דומע, במטרה לפעול ישועות עבור התורמים, ולאחר התפילה יזכיר כל שם בפרטות עם הבקשה המיוחדת שמבקש כל תורם. 

לאחר אותה תפילה נרגשת, יניח השליח על ציונו של מרנא החפץ חיים את כתב המינוי של התורם, שבו הוא ממנה את רבי ישראל מאיר הכהן, בעל החפץ חיים ושאר ספרי הלכה ומוסר, רבן של כל בני הגולה וראש גולת אריאל, לשמש כסניגור שלו בפני בית דין של מעלה ביום הדין הקרב, ראש השנה, ימליץ טוב בעדו ויפעל שיזכה להיכתב לחיים ולשלום מתוך נחת שמחה והרחבת הדעת. 

לאחר התפלה יניחו שליחי קופת העיר בציון הק' את שטר הסניגור ליום הדין בו ממנים רבני קופת העיר את מרן החפץ חיים להיות סניגור עבור התורם ששמו נכתב בשטר שיעמוד לפני בורא עולם כסניגור ביום הדין. העתק מהשטר ישלח לתורם, למען יעמוד בביתו בראש השנה כדי לעורר עלי את זכותו הגדולה של מרנא החפץ חיים, ואת הסניגוריה המופלאה של מי שתמיד ראה ודיבר טוב על ישראל, ונצר לשונו מרע במשך כל ימי חייו, לו נאה ולא יאה לסנגר על ישראל ולדבר עליהם טוב בפני בית דין של מעלה. 

לשטר הסנגוריא הכפול בקבר מרן בעל החפץ חיים ביום ההילולא<<<
 

החפץ חיים קופת העיר

art

 צבע אדום