מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"מלשון חתך": הגר"ש גלאי בתיעוד נדיר על סגולת הסכין

מדהים! מאות יהודים מרחבי העולם כבר הספיקו לתרום לקרן המיוחדת של 'קופת העיר' • מסתבר שתורמים רבים תרמו לקרן בשנה שעברה, וראו ברכה גדולה בפרנסתם, כך שהשנה ציפו לפתיחת הקרן ומיהרו לתרום לה בכפל כפליים • התורמים מקבלים לביתם את סכין הסגולה שהתברכה תחת ידיו של הגר"ש גלאי שליט"א.

"מלשון חתך": הגר"ש גלאי בתיעוד נדיר על סגולת הסכין
הגר"ש גלאי צילום: מתוך הסרטון

מנהג ישראל מן קדמת דנא, לקנות סכין לפני ראש השנה, ולהשתמש בה בעודות החג, לסימנא טבא, ולמזל טוב, כדי שיזכו לפרנסה ברווח ולפתיחת שערי סייעתא דשמיא, שנאמר "החותך חיים לכל חי", והמשמעות היא שהקב"ה זן ומפרנס לכל חי די צרכו. 

כמו כן נפוץ המנהג, לחזק את הסגולה הידועה באמצעות מצוות הצדקה, ולהשתדל להשתמש דווקא בסכין שהתקבלה כתוצאה מתרומה לצדקה, כך שכח המצווה משמש כ'מכפיל כח' לסגולה הנפלאה, ומעצים את השפעתה. 

לסכין הסגולה לפרנסה בשפע הקליקו כאן>>>



וביתר שאת, כשלשני אלו מצטרף כח שלישי אדיר ועוצמתי, ברכתו הטהורה של אדם גדול אשר שומר פיו ולשונו שלא לדבר דברים בטלים, והפה שלו הוא קודש קודשים לדברי תורה בלבד, שעל כגון אלו נאמר 'ככל היוצא מפיו יעשה', והקב"ה מקיים את כל דבריו, כמו שאמרו חז"ל 'צדיק גוזר והקב"ה מקיים'. 

אם כן, אין זה פלא שמדי שנה הולכת וגדלה רשימת התורמים לקרן המיוחדת של ראש השנה ב'קופת העיר', קרן שהתורמים לה זוכים לקיים מצוות צדקה בהידור עצום, וכן זוכים לקבל לביתם סכין מהודרת מכסף, לחיתוך החלות.

הסכין התברכה מפה קדשו ותחת ידיו הטהורות של הגר"ש גלאי, שבירך את המשתמשים בה שיזכו לפרנסה ברווח גדול בשנת תשפ"ה, ולפתיחת שערי סייעתא דשמיא. 

לא זו בלבד, הוא אף כתב ברכה מיוחדת בכתב ידו, וזו נחרטה על כל אחד ואחד מהסכינים, בזו הלשון: 

"ברכה לתורמי קופת העיר, שבזכות הצדקה מדה כנגד מדה יזכו לפרנסה בשפע ובנקל בשנת תשפ"ה הבעל"ט ורוב נחת בעז"ה".

ולאחר נוסח זה מופיעה חתימת ידו הטהורה של, לחיזוק ולנתינת משנה תוקף לסגולה המיוחדת. 

התוצאות, כך מספרים התורמים לקרן משנים קודמות, מופלאות! מתברר שהם מדווחים על הקלה גדולה בעניין הפרנסה, ואף על מעבר למצב של הרחבה, למרות שמסביב יהום הסער ויוקר המחיה מעיק על רוב הציבור, תורמי הקרן המיוחדת זוכים להנהגה שמימית מיוחדת של ברכה והצלחה בכל מעשי ידיהם. 

יעידו על כך התורמים הרבים שחזרו ותרמו גם השנה לאחר שתרמו בשנה שעברה ולפני שנתיים, ובביתם כבר מספר סכינים החתומים בחתימת ידו של הגר"ש ובכל זאת אינם מוותרים ותורמים גם השנה, כדי שיזכו לברכה ולסייעתא דשמיא גם בשנת תשפ"ה בעז"ה. 

לסכין הסגולה לפרנסה בשפע הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר הגר"ש גלאי

art

 צבע אדום