מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הרמטכ"ל בצפון: "אנחנו לא עוצרים, מתכוננים לתמרון"

הרמטכ"ל בתרגיל בצפון: "אתם שומעים את המטוסים כאן למעלה, אנחנו תוקפים כל היום. גם כדי להכין את השטח לקראת האפשרות של הכניסה שלכם, וגם כדי להמשיך לפגוע בחיזבאללה. חיזבאללה היום הרחיב את מעגל האש שלו, בהמשך היום יקבל מענה חזק מאוד. אתם תתכוננו"

הרמטכ"ל בצפון: "אנחנו לא עוצרים, מתכוננים לתמרון"
הרמטכ"ל בצפון צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ביקר היום (רביעי) בתרגיל החטיבתי של חטיבה 7 בגבול הצפון, עם מפקד פיקוד הצפון, מפקד אוגדה 98, מפקד המרכז לאימונים ביבשה, מפקד חטיבה 7 ומפקדים נוספים. 

"אתם שומעים את המטוסים כאן למעלה, אנחנו תוקפים כל היום. גם כדי להכין את השטח לקראת האפשרות של הכניסה שלכם, וגם כדי להמשיך לפגוע בחיזבאללה", אמר הרמטכ"ל. "חיזבאללה היום הרחיב את מעגל האש שלו, בהמשך היום, יקבל מענה חזק מאוד. אתם תתכוננו. 

עוד הוסיף הלוי: "היום נמשיך, אנחנו לא עוצרים, ממשיכים לתקוף וממשיכים לפגוע בהם בכל מקום. המטרה היא מטרה מאוד ברורה להחזיר את תושבי הצפון בטוח. כדי לעשות את זה אנחנו מכינים את המהלך של התמרון, והמשמעות היא שהנעליים הצבאיות שלכם, מגפי התמרון, נכנסות לתוך שטח האויב, נכנסות לכפר שחיזבאללה הכין אותו כמוצב צבאי גדול, עם תת קרקע, עם נקודות שהות, עם מקפצות לזנק לתוך השטח שלנו ולבצע התקפה על אזרחים ישראלים.

"הכניסה שלכם לשם בעוצמה, המפגש עם פעילי חיזבאללה שם, שיראו מה זה לפגוש כוח לוחם מקצועי, מיומן מאוד עם ניסיון בלחימה. אתם באים הרבה יותר חזקים מהם, הרבה יותר מנוסים מהם, נכנסים פנימה, משמידים שם את האויב, הולכים חד להשמיד תשתיות. אלה הדברים שיאפשרו לנו להחזיר את תושבי הצפון אחר כך בביטחון״.

הרצי הלוי צה"ל מלחמת חרבות ברזל

art

 צבע אדום