מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בכיר בבית הלבן: "ערוכים להגן על ישראל אם איראן תתערב"

בכירים אמריקאים לא פוסלים שהאיראנים יתקפו את ישראל בשלב מסוים כמו בחודש אפריל האחרון. "אם איראן תנסה לתקוף את ישראל", אמר סגן היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג'ון פיינר "אנחנו מוכנים לעשות זאת שוב"

בכיר בבית הלבן: "ערוכים להגן על ישראל אם איראן תתערב"
טילים איראניים צילום: שאטרסטוק

בכירים אמריקנים מודים בשיחות פרטיות שהלחימה המאסיבית בלבנון נראית כמו מלחמה נוספת - גם אם ממשל ביידן לא קורא לזה כך דווח באתר וואלה.

סגן היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן, ג'ון פיינר, אמר שהתקיפות האוויריות של ישראל ומתקפות הטילים והרקטות של חיזבאללה עלולות להחמיר עוד הרבה יותר. "יש עימות בלבנון אבל זו יכולה להיות מלחמה הרבה יותר גדולה ומה שאנחנו מאוד מודאגים ממנו זה מלחמה הרבה יותר גדולה, מלחמה רחבה יותר. מלחמה גדולה יותר היא לא האינטרס של ישראל ולא תאפשר לאנשים לחזור הביתה", הוא הוסיף.

בכירים אמריקאים לא פוסלים שהאיראנים יתקפו את ישראל בשלב מסוים. "הגנו על ישראל מפני המתקפה האיראנית באפריל ואנחנו מוכנים לעשות זאת שוב אם איראן תנסה לתקוף את ישראל", אמר לוואלה סגן היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג'ון פיינר.

יועציו הבכירים של ביידן מבלים את הימים הקרובים בניו יורק בשולי העצרת הכללית של האו"ם כדי לנסות למצוא פתרון דיפלומטי להפסקת הלחימה בלבנון. 

הנשיא ביידן מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון איראן

art

 צבע אדום