מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווח ערבי: אין הצעות רציניות להפסקת ההסלמה בלבנון

מקורות רשמיים בלבנון, מסרו לעיתון אלאח'באר הלבנוני, שעד לרגע זה לא הגיעה הצעה רצינית לביירות להפסקת ההסלמה. חיזבאללה קיבל אחריות לירי למרכז - טוען שירה לעבר "מטה המוסד" באמצעות טיל בליסטי מסוג קאדר 1

דיווח ערבי: אין הצעות רציניות להפסקת ההסלמה בלבנון
תקיפה בלבנון צילום: צילום מסך

העיתון אלאח'באר הלבנוני המקורב לחזבאללה מדווח מפי מקורות מצריים, שבכירים אמריקנים הדגישו לעמיתיהם ממצרים שהתקיפות של ישראל בלבנון לא יכללו מתקנים של צבא לבנון או מוסדות של מדינת לבנון בשלב הנוכחי של התקיפות, שאמור להסתיים לפני סוף השבוע.

עוד דווח, כי האמריקנים הדגישו שהפתרון הדיפלומטי עדיין על השולחן, כל עוד לא יהיו תגובות עוצמתיות של חזבאללה שיפגעו בעומק ישראל. מקורות אמריקנים הבהירו לעמיתיהם ממצרים, שמטרתן של תקיפות חיל האוויר, לבצע פעולות מדוייקות בכל שטח לבנון במטרה להחליש את היכולות הצבאיות של חזבאללה ושישראל תסתפק בכך בשלב הנוכחי של ההסלמה.

בכאן חדשות דווח, כי מקורות רשמיים בלבנון, מסרו לעיתון אלאח'באר הלבנוני, שעד לרגע זה לא הגיעה הצעה רצינית לביירות להפסקת ההסלמה, "מה שהגיע זה שילוב של איומים שיש צורך להפסיק את חזית הסיוע לעזה או עצות לא להיגרר למלחמה גדולה".

עוד דווח, כי חיזבאללה קיבל אחריות לירי למרכז - טוען שירה לעבר "מטה המוסד" באמצעות טיל בליסטי מסוג קאדר 1. בהודעה נאמר כי "מטה הפיקוד של המוסד שנמצא בפרברי תל אביב אחראי על חיסול בכירי הארגון ופיצוצי מכשירי הקשר והביפרים". שר החוץ של לבנון, עבדאללה בו חביב, אומר שמספר הפליטים הלבנונים כתוצאה מהעימות בין ישראל לחזבאללה בדרום לבנון מתקרב לחצי מיליון.

מקורות במנהלת התעופה האזרחית בלבנון מסרו לעיתון הלבנוני, שביממה האחרונה בוטלו ארבעים וחמישה אחוזים מהטיסות שהיו אמורות להגיע לשדה התעופה בביירות או לצאת משדה התעופה בביירות.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום