מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הגר"ש גלאי בהבטחה חסרת תקדים :"יזכו לראות ישועת ה' עד י"ט תשרי"

נדיר וחריג מאוד – עמוד צלותהון שלח ישראל, הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א אשר נודע בתפילותיו הנרגשות והדומעות על צרתם של ישראל – יפקוד הערב את ציון רבינו הגר"א מווילנא, ויפעל ישועות גדולות • הישועות יבואו, כך משתדל בתפילתו עד ליום ההילולא של הגר"א, בעוד פחות מחודש ימים!

הגר"ש גלאי בהבטחה חסרת תקדים :"יזכו לראות ישועת ה' עד י"ט תשרי"
עמוד התפילה הגר"ש גלאי צילום: קופת העיר

אמירה מאוד משמעותית ומאוד חריגה נשמעה בימים האחרונים מפיו של  הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א עמוד צלותהון של ישראל, הידוע בכוחה הגדולש ל תפילתו הנאמרת בדמע ובתחינה גדולה, ובוקעת מעמקי לבבו המלא וגדוש באהבת ה' ובאהבת ישראל – חודרת את כל הרקיעים ומגיעה הישר לכסא הכבוד. 

למסירת שמות למעמד התפילה הנורא בקבר הגאון מוילנא >>>

הלילה יפקוד  את בית העלמין בווילנא, בו טמונים רבינו הגר"א מווילנא, וכן גר הצדק הנודע אברהם בן אברהם פוטוצקי, שהועלה על המוקד על קידוש ה', וצדיקי הדורות העידו כי על הקבר שבו נטמן אפרו, אפשר לפעול ישועות גדולות. 

לקראת יציאתו למסע הקודש בווילנא, הצהיר הגר"ש גלאי שליט"א, שהפעם הוא לא מסתפק בתפילה כללית על הזקוקים לישועה, אלא גם תוחם את תפילתו בזמן – מעשה חריג במיוחד, ומבטיח להתאמץ מאוד בתפילה, כדי שהישועות יתחוללו בקרוב מאוד, בתוך פחות מחודש ימים, עד ליום י"ט בתשרי, בעצם ימי חול המועד סוכות – בו יחול יום ההילולא של אדונינו הגר"א. 

זה הזמן והמקום להצטרף, אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לוותר על כזאת הזדמנות לזכות לישועה במועד תחום כפי שהתחייב הגר"ש גלאי להתאמץ בתפילתו בסייעתא דשמיא, וכיהודים מאמינים בני מאמינים המאמינים בכוחה של תפילה, בטוחים אנו שאכן הישועה בא תבוא, בדרך הטבע וגם באופן של 'מעל לטבע', במהרה בימינו.

שימו לב: מסע הישועות יהיה קצר מאוד, ויכלול חמש שעות מרוכזות של תפילה בבית העלמין העתיק, מיד עם ההגעה למקום, בתפילה נרגשת ודומעת של שני בצדיקים שליט"א, ולאחריה יזכירו שם אחר שם בפרטות, עבור תורמי קופת העיר שקיבלו על עצמם לתמוך במגבית המיוחדת הנערכת במקביל לנסיעה מיוחדת זו. 

לאחר מכן יעמדו שני הצדיקים הגאונים שליט"א, הגאון רבי שמעון גלאי שליט",א ואתו עמו הגאון ויחתמו על 'שטר ישועות מעל לטבע', עבור המקבלים על עצמם לתרום סכום קבוע להחזקת משפחות עניות. 

לב מי לא יתמלא רגש של שמחה על הישועה המתקרבת בשומעו כאלו דיבורים של עמוד התפילה בדורנו, אשר מצהיר כי הוא מתכוון 'להתאמץ מאוד בתפילה', ולבקש בכל לב שהקב"ה ישלח את הישועות מהרה, עד ליום ההילולא של הגר"א זיע"א. 

זאת ההזדמנות של כל הזקוקים לישועה, חשוכי ילדים, מעוכבי שידוך, אנשים המתמודדים עם קשיים משמעותיים בשלום בית או כאלו הסובלים מצער גידול בנים, ורוצים בכל מאודם לראות נחת מילדיהם, אנשים עם קשיי פרנסה או אתגרים רפואיים לא קלים לצליחה זה הזמן לבוא ולהחזיק במצוות הצדקה ביתר שאת וביתר עוז, ולזכות בברכתו המופלאה של הגר"ש גלאי, שיתאמץ בתפילה כדי שהישועה תבוא חיש מהרה, עד י"ט בתשרי הבא עלינו לטובה בעוד פחות מחודש ימים. 

למסירת שמות למעמד התפילה הנורא בקבר הגאון מוילנא >>>

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום