מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סין נגד ישראל: "תמיד נעמוד לצד אחינו הערבים"

שר החוץ של סין נפגש בשולי עצרת האו"ם עם שר החוץ של לבנון, וגינה בתוקף את התקיפות האוויריות של ישראל בלבנון אתמול: "אנו תומכים בתוקף בלבנון בשמירה על ריבונותה וביטחונה"

סין נגד ישראל: "תמיד נעמוד לצד אחינו הערבים"
ההרס בדרום לבנון צילום: רשתות ערביות

שר החוץ של סין וואנג יי נפגש בשולי עצרת האו"ם עם שר החוץ הלבנוני עבדאללה בו חביב, וגינה את התקיפות האוויריות של ישראל אתמול. הפגישה התקיימה בניו יורק, ושני הדיפלומטים דנו בהסלמה במזרח התיכון.

לפי הודעת משרד החוץ של סין, וואנג אישר כי סין תמשיך לעמוד לצד לבנון ומדינות ערביות אחרות באזור, ללא קשר להתפתחות המצב. "אנו תומכים בתוקף בלבנון בשמירה על ריבונותה וביטחונה ומגנים בחריפות את ההפרות נגדה", אמר וואנג.

"אנו מקדישים תשומת לב רבה להתפתחות האזורית", אמר וונג, "במיוחד להפצצה האחרונה של ציוד התקשורת בלבנון, ומתנגדים בתקיפות למתקפות חסרות הבחנה נגד אזרחים". 

עוד הוסיף: "להילחם באלימות באמצעות אלימות לא יפתור את הבעיות במזרח התיכון, אלא יגרום לאסונות הומניטריים גדולים אפילו יותר. הקהילה הבין-לאומית צריכה להציג עמדה ברורה ובהירה יותר, ומדינות האזור צריכות להתאחד, בגלישה של הסכסוך מעזה".

"לא משנה כיצד המצב יתפתח, סין תמשיך לעמוד לצד הצדק ואחינו הערבים, כולל לבנון", אמר וונג בפגישה.

כזכור, אתמול סין הורתה לאזרחיה ששוהים בישראל לעזוב את המדינה "כמה שיותר מהר". זאת בעקבות ההסלמה הביטחונית עם חיזבאללה.

"המצב בגבול בין ישראל ללבנון נמצא כרגע במתיחות גבוהה עם התנגשויות צבאיות תכופות. המצב רציני, מורכב ואלים", נכתב בהודעה רשמית של שגרירות סין בתל אביב.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום