מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתפסו עשרות אלפי שקלים וכלי רכב שהתקבלו כתגמול על פעולות טרור

עשרות שוטרים פשטו יחד עם אנשי השב"כ ונציגי המט"ל במשרד הביטחון על בתיהם של 16 אסירים בטחוניים בעבר, המעורבים בפעילות טרור ותפסו עשרות אלפי שקלים וכלי רכב בשווי מאות אלפים

נתפסו עשרות אלפי שקלים וכלי רכב שהתקבלו כתגמול על פעולות טרור
תפיסת כספי טרור במזרח ירושלים צילום: דוברות המשטרה

במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל, מט"ל ושב"כ נגד המעורבים בפעילות טרור, בוצעה הלילה פעילות במזרח ירושלים בציר הכלכלי, לתפיסה וחילוט של כספי טרור. הפעילות בוצעה בהובלת היחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים עפ"י צו של שר הביטחון, לתפיסת כספים שהתקבלו כתמיכה לביצוע פעולות טרור.

הלילה פשטו עשרות שוטרים, בהם בלשי ימ"ר ירושלים ולוחמי מג"ב, יחד עם אנשי השב"כ ונציגי המט"ל במשרד הביטחון על בתיהם של 16 אסירים בטחוניים בעבר, המעורבים בפעילות טרור.

השוטרים איתרו ותפסו בפעילות 91,905 ש״ח, 528 דינר ו- 94 דולר בכסף מזומן. בנוסף נתפסו בפעילות זו 8 כלי רכב ואופנוע, בשווי 452,400 ש"ח.

כלל הכספים והרכוש שעפ"י החשד אותם אסירים בטחוניים המעורבים בפעילות טרור ומשפחותיהם, קיבלו מהרש"פ, ככספי תמיכה למעשי טרור, נתפסו עפ"י צו של שר הביטחון, והם מיועדים לחילוט. 

מבין היעדים שבבתיהם בוצעה הפעילות לתפיסת כספי מימון הטרור, פעילי טרור שהיו מעורבים בפעילות טרור, פח"ע והסתה, שריצו עונשי מאסר כאסירים בטחוניים.

מממלא מקום ר' ימ"ר ירושלים סנ"צ רוני כהן, התייחס לפעילות ואמר: "מדובר בפעילות משמעותית כחלק מהמאבק המתמשך של משטרת ישראל בטרור וכנגד אלה המעודדים פעילי טרור. פעילות זו מעבירה מסר חשוב כי המאבק שלנו בטרור, אינו מסתיים רק במעצר או בנטרול פעילי טרור, כליאתם והעמדתם לדין, לפעילות טרור יש גם מחיר כלכלי כבד שיוביל לפגיעה משמעותית בפעילי הטרור ובמשפחותיהם. נמשיך כל העת לפעול בכל הכלים והאמצעים נגד הטרור, כולל תקיפה כלכלית והחרמת הכספים והרכוש המיועדים למימון המעורבים בפעילות טרור, וכל זאת, במטרה לשמור על ביטחון המדינה ועל תושביה".

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום