מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הקיבוץ באומן בסכנה? בעקבות המבצע בצפון - גל ביטולי הטיסות מתרחב

מספר חברות זרות הודיעו על ביטול טיסות, חלקן אף הכריזו על השבתה של כלל הפעילות בישראל עד סוף 2024 | הביטולים הנרחבים מגיעים בעיתוי רגיש, רגע לפני תקופת החגים וטיסות חסידי ברסלב לציון רבי נחמן באוקראינה, דבר שעלול למנוע מאלפי חסידים לשהות בראש השנה באומן

הקיבוץ באומן בסכנה? בעקבות המבצע בצפון - גל ביטולי הטיסות מתרחב
בנתב"ג צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

ההסלמה הביטחונית בצפון הארץ הובילה לגל ביטולים של טיסות בינלאומיות לישראל מצד חברות תעופה זרות, שרובן רק לאחרונה חידשו את פעילותן בארץ בעקבות אירועים קודמים. כעת, בעקבות ההתפתחויות החדשות, חברות רבות מודיעות על השהיית טיסותיהן.

לופטהנזה וקבוצות נוספות משעות טיסות עד אמצע אוקטובר:

קבוצת לופטהנזה, הכוללת את לופטהנזה, סוויס, בריסל איירליינס, אוסטריאן איירליינס ויורוווינגס, הודיעה כי טיסותיה לישראל יושהו עד ל-14 באוקטובר. נמסר מהחברה: "עקב ההתפתחויות האחרונות, כל טיסות הנוסעים והמטען יושעו זמנית. נוסעים אשר הושפעו מהביטולים יוכלו לבטל את כרטיסיהם ללא עלות או להזמין מחדש."

ביטולים נוספים של חברות תעופה:

לצד לופטהנזה, חברות תעופה נוספות הצטרפו לגל הביטולים. בריטיש איירווייז ביטלה את טיסותיה להיום, יחד עם אזרבייג'ן איירליינס ו- וויז אייר.

חברת לוט הפולנית הודיעה על ביטול טיסותיה עד ה-25 בספטמבר.

חברות שלא חידשו את פעילותן מאז יולי:

חברות כמו ריינאייר ואיזי ג'ט, שלא חזרו לפעול בישראל מאז סוף יולי, צפויות להמשיך בהפסקת פעילותן. ריינאייר הודיעה כי לא תחדש את טיסותיה עד ל-26 באוקטובר, בעוד שאיזי ג'ט הודיעה כי היא לא תחזור לפעילות לפני האביב הבא.

ביטולים נוספים של חברות תעופה בינלאומיות:

חברות תעופה נוספות מבטלות טיסותיהן לתקופות ארוכות יותר. יונייטד ודלתא הודיעו על השעיית טיסותיהן מניו יורק לישראל, כאשר דלתא לא תחזור לפעול בארץ עד סוף 2024. גם ויולינג הספרדית ביטלה את טיסותיה עד סוף השנה.

חברות תעופה שפועלות כרגע:

נכון לעכשיו, מספר חברות תעופה עדיין פועלות מישראל, בהן אל על, ארקיע, ישראייר, בלו בירד, אייר פראנס, אייר אירופה, אתיחאד, פליי דובאי, אתיופיאן איירליינס ואחרות.

הביטולים הנרחבים מגיעים בעיתוי רגיש מאוד, רגע לפני תקופת החגים וטיסות חסידי ברסלב לציון רבי נחמן מברסלב, דבר שעלול למנוע מאלפי חסידים לשהות בראש השנה באומן.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום