מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פרטים חדשים על ניסיון החיסול של בכיר חיזבאללה עלי כרכי

גורמי ביטחון בטוחים כי מפקד חזית הדרום של חיזבאללה עלי כרכי היה בבניין שהותקף אתמול בביירות וככל הנראה נפצע. בישראל התקבלה החלטה שלא להקריס את כל המבנה בו שהה כרכי

פרטים חדשים על ניסיון החיסול של בכיר חיזבאללה עלי כרכי
פעילות חיל האוויר צילום: דובר צה"ל

אמש ביצע צה"ל תקיפה ממוקדת בביירות, כאשר היעד הוא מפקד חזית הדרום של ארגון הטרור עלי כרכי. שעות ספורות לאחר מכן פירסם חיזבאללה הודעה לפיה "המפקד עלי כרכי בסדר גמור. הוא בריא והועבר למקום בטוח". 

הבוקר דווח ב"גלי צה"ל" כי גורמי הביטחון בטוחים שכרכי היה בבניין שהותקף. ככל הידוע הוא נפצע בתקיפה. התקיפה כוונה אל אחת הקומות בבניין, מעל הקרקע, בניגוד לחיסול איברהים עקיל. 

מטוסי קרב של חיל האוויר הטילו 3-4 חימושים קטנים יחסית, שפגעו באופן ממוקד באותה קומה. בישראל התקבלה החלטה שלא להקריס את הבניין באופן מלא. הפעם ננקטה יותר זהירות בתכנון התקיפה מאשר בחיסולו של עקיל. 

גורם ביטחוני אמר כי הבניין שבו שהה כרכי בדאחייה היה מפונה ברובו מאזרחים, שהתפנו מהמקום.

נזכיר כי כרכי משמש כמפקד החזית הדרומית בחיזבאללה - ולמעשה נחשב לדמות הצבאית הבכירה ביותר של ארגון הטרור מאז חיסולם של פואד שוכר ואיברהים עקיל. 

השבוע דיווחה רשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" כי בעקבות חיסולו של ראש מערך המבצעים של חיזבאללה איברהים עקיל, בחיזבאללה החליטו כי מחליפו יהיה עלי כרכי לצידו של בכיר חיזבאללה נוסף, טלאל חמיה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום