מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המכתב שהשאיר האיש שניסה להתנקש בטראמפ: "נכשלתי, עשו זאת במקומי"

ריאן ראות' שניסה להתנקש בנשיא לשעבר טראמפ במגרש הגולף, השאיר טרם הירי מכתב בו כתב בין היתר: "עולם יקר, ניסיתי להתנקש בטראמפ אבל אכזבתי אתכם, אשלם 150 אלף דולר למי שישלים את המשימה"

המכתב שהשאיר האיש שניסה להתנקש בטראמפ: "נכשלתי, עשו זאת במקומי"
החשוד ריאן ווסלי רות' צילום: רשתות חברתיות

היורה בניסיון ההתנקשות השני בדונלד טראמפ, ריאן ראות', השאיר מספר חודשים לפני שניסה לרצוח את הנשיא לשעבר קופסא אצל אדם שזהותו לא פורסמה, ובה בין היתר תחמושת ומכתב שהתייחס להתנקשות המתוכננת. 

"עולם יקר", כתב ראות', "זה היה ניסיון להתנקש בדונלד טראמפ, אבל אכזבתי אתכם. עשיתי את המיטב וגייסתי את כל האומץ שאני יכול". 

עוד כתב: "עכשיו אתם צריכים לסיים את המלאכה, אני אציע 150,000 דולר למי שישלים אותה". סכום זה הוצע למרות שבהופעתו בפני המשפט, טען הנאשם כי מצבו הכלכלי קשה.

לפני כשבועיים נשמעו יריות מחוץ למתחם בפלורידה שבו שהה נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ. על פי דיווח ברשת CNN, הירי אכן בוצע לעברו של טראמפ. אנשי השירות החשאי השיבו אש והצליחו לעצור חשוד עם רובה מסוג קלאצ'ניקוב ומצלמת גו-פרו.

מהבית הלבן נמסר כי הנשיא וסגניתו קיבלו תדרוך על תקרית הירי ״שמחים על כך שטראמפ בטוח״. הם ביקשו לקבל עדכונים באופן שוטף על חקירת האירוע. סגנית נשיא ארה"ב והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס התייחסה ליריות סמוך לטראמפ: "אני שמחה שהוא בטוח, אין מקום לאלימות בארה"ב".

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום