מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בארה"ב חוששים: התגובה של ישראל תהיה בדרכים שלא נראו עד כה

בממשל ביידן סבורים כי נסראללה צפוי להרחיב את טווח הירי, ומשערים כי התגובה של ישראל תהיה גם בדרכים שלא נראו עד כה. ארצות הברית מביעה חששות ואי הסכמה עם ישראל בנוגע ללחימה מול חיזבאללה בדרום לבנון

בארה"ב חוששים: התגובה של ישראל תהיה בדרכים שלא נראו עד כה
תקיפה בלבנון צילום: רשתות ערביות

גורמים בממשל האמריקני סבורים כי ישראל צפויה להסלים את התקיפות נגד חיזבאללה, ומעריכים כי רף התגובה הנוכחי לא יישאר לאורך זמן. כך דווח בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב.

על פי הדיווח, גורמים ישראלים העבירו בימים האחרונים מסרים לאמריקנים לפיהם "לישראל יש את היכולת להעלות מדרגה". בממשל ביידן מעריכים כי חיזבאללה לא צפוי להוריד מינון בשיגורים, ואולי אף להרחיב את טווח הירי, ונקודת ההנחה כעת שישראל אף תגיב גם בדרכים שטרם נראו עד עכשיו.

טרם היציאה לסדרת התקיפות הנרחבת אתמול בלבנון, שכללה גם את ניסיון החיסול של בכיר חיזבאללה עלי כרכי, עדכנה ישראל את ארצות הברית בדבר כוונותיה.

ארצות הברית מביעה חששות ואי הסכמה עם ישראל בנוגע ללחימה מול חיזבאללה בדרום לבנון, בכיר במחלקת המדינה האמריקנית אמר בתדרוך לעיתונאים בניו יורק, כי וושינגטון אינה מאמינה שהסלמה מצד ישראל תוביל לתוצאה הרצויה של הרגעת המתיחות.

"אני לא זוכר בזיכרון הקרוב תקופה שבה הסלמה הובילה להפחתת מתיחות. ארצות הברית אינה מאמינה שפלישה קרקעית ללבנון תתרום להפחתת המתיחות באזור. חשוב שכולם יתייחסו ברצינות להכנות הישראליות". 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום