מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בית חולים בנצרת ניזוק מרסיסים: זכוכיות התנפצו בבתים וברכבים

חלק מהרקטות ששוגרו הלילה מלבנון - יורטו, רסיסים נפלו באזור נצרת ועפולה וזכוכיות התנפצו בבתים וברכבים. תושב כפר גדעון סיפר: "חלק ישנו בבית הספר כי אין להם מיגון, והחלונות שם התנפצו". אמבולנס ריק של מד"א נפגע מרסיס

בית חולים בנצרת ניזוק מרסיסים: זכוכיות התנפצו בבתים וברכבים
האמבולנס שנפגע צילום: תיעוד מבצעי מד״א

כ-20 רקטות שוגרו הלילה ליישובי עמק יזרעאל, בשלושה מטחים מלבנון. לאחר המטחים התקבלו דיווחים על פגיעת רסיסים באזור נצרת ועפולה. בין היתר, רסיס גרם נזק בכניסה לבית החולים האנגלי בנצרת, כך דווח בווינט.

האמבולנס שנפגע צילום: דוברות מד"א

תושבים איתרו ותיעדו רסיסי רקטות ומיירטים גם במועצה האזורית ריינה, וכן בנוף הגליל ובמושב כפר גדעון שם פגעו רסיסים בבית ספר שבו שהו תושבים ללא מיגון בביתם. לא דווח על נפגעים. ממד"א נמסר כי מספר בני אדם נחבלו בדרכם למרחב המוגן, ואחרים לקו בחרדה.

כמו כן אמבולנס ריק של מד"א נפגע מרסיס בעמק יזרעאל, כתוצאה מהדף נופצו שמשות האמבולנס ונגרם נזק מרסיסים שחדרו.

 

האמבולנס שניזוק צילום: דוברות מד"א

זאביק גורודצקי (47) מכפר גדעון, סיפר לווינט: "זו טעימה קטנה ממה שכבר במשך 20 שנה עובד על תושבי העוטף, ועובר שנה על תושבי הצפון". גורודצקי, סיפר כי בעקבות האזעקות חלונות נשברו בביתו. "לא נבהלתי, אבל יש סביבי אנשים מבוהלים. החלונות בבית התנפצו וחלק מאנשי המושב שאין להם מיגון ישנו בבית הספר שגם שם החלונות התנפצו. זה מבהיל להתעורר ככה בלילה. כשאני רואה את הנזקים בבית אני אומר נס שאין נפגעים".

אתמול שוגרו מלבנון יותר מ-200 רקטות, משרד הבריאות הלבנוני דיווח על 492 הרוגים, מספר ההרוגים הגדול ביותר ביום אחד זה יותר מ-30 שנה בלבנון.

מדובר צה״ל נמסר: בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה 02:39 ו-02:40 במרחב העמקים, זוהו כחמישה שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית וזוהו נפילות בשטחים פתוחים. 

בהמשך להתרעות שהופעלו ב-02:57 במרחב העמקים, זוהו כחמישה שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית וזוהו נפילות בשטחים פתוחים.

בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה 3:11 במרחב העמקים, זוהו כעשרה שיגורים שחצו מלבנון, חלקם יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית וזוהו נפילות בשטחים פתוחים. כלי טיס של חיל האוויר תקפו את מקורות הירי.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום